Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
xj40, daimler,1992 - lupniecie przy "R"
(1/1)
jagmaniac:
hej,
gdy z d przelacze na r, mam taki efekt lupniecia, nie jest to silne, ale nie czuje sie komfortowo z tym (mam inne auto nowej generacji z automatyczna skrzynia i tam takich efektow nie ma) - co moze byc przyczyna?
Jaguar XJ6:
Czy taki sam efekt jest przy przełączaniu z P na D ? . W XJ40 skrzynia leży na poduszce która składa się ze sprężyny i pianek , jeśli sprężyna jest już zmęczona albo pianki sparciałem , może być takie uczucie tąpnięcia , zwłaszcza jak silnik jest zimny i ma podwyższone obroty. Podpora wału tez może mieć znaczenie , bo tam idzie obciążenie przy przełączaniu z P na D albo na R.
Yoohas:
U mnie ciekawie wyglądała poduszka skrzyni. Chyba lekko wyciekający płyn spowodował całkowitą anihilację tych podkładek. W efekcie skrzynią można było miotać na boki jednym palcem ;)
Kupiony zestaw naprawczy i naprawione.
adamdid:
witajcie
Mam podobny problem z tym łupnieciem jak kolega napisał natomiast u mnie po tym efekcie zapala się pomarańczowa kontrolka w lewym górnym rogu deski rozdzielczej.
Sprawdziłem w instrukcji podobno jakiś błąd czwartego biegu?
Jak zgaszę silnik i odpalam kontrolka gaśnie
Ktoś z was walczył z tym tematem?
pozdrawiam
Nawigacja
Idź do wersji pełnej