Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
xj40, daimler,1992 - pelna wymiana przewodow hamulcowych
jagmaniac:
hej, chce to zrobic, czy bedzie z tym jakas wielka jazda, niestandardowe koncowki do zarobienia itp, trudnosci z przeprowadzeniem przewodow, kosmiczne wyginanie ich (ze sie nie da?) itp itd. bardzo prosze o wskazowki od tych co to przeszli zanim rozgrzebie bo nie moge tym razem sobie pozwolic na uziemienie auta w sezonie :) musze to przygotowac i zrobic wersje atomowa... blitzkrieg...
katar83:
Ja u siebie w X300 robilem caly tyl, pewnie bardzo podobnie z uwagi na ta sama podloge. Zadnych problemow z cala linia, najgorsze byly mocowania koncowe do gumowego przewodu, z uwagi na rdze, nie dalo sie odkrecic wiec musialem ciac w kawaleczkach stare przewody, jakkolwiek pewnie zaden problem u ciebie :)
Jak masz ciagle stare przewody pod autem i sa w tych takich plastikowych prowadnicach mocowane razem z tymi od paliwa to licz sie z tym, ze sie polamia przy pierwszej probie wyciagania z nich starych przewodów.
jagmaniac:
tak sa w tych plastikowych prowadnicach
a pytanie, po stronie silnika wszystkie zakucia sa na standardzie jakims (gwint rozmiar itp) ?
paliwowe tez chce zrobic, przejsc na tworzywo...
sebek1111:
Wszyskto standard, koncowki M10x1 Jedyne rzadziej stosowane w popularnych autach ale do kupienia bez problemu jest to, iż na przewodach metalowych jest nakrętka z gwintem wewnetrznym a na gumowych zewnetrzny gwint. Czyli odwrotnie niz we wiekszosci aut.
jagmaniac:
super, a jakie przewody wrzucic - 6mm?
i apropos rozdzielacza na tyle - to wymieniac czy zostawic?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej