Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.

Porównanie i oględziny XJ x350, -+30tys. HELP

<< < (2/3) > >>

Yoohas:
Po co w ogóle rozważać ten egzemplarz z USA? Maska krzywo, tylna klapa krzywo.

Jak ktoś sprowadza dla siebie auto z USA - w całości lub po lekkiej przycierce to nie wychodzi to taniej niż w Europie.

Ale fakt, zaczynanie rozmowy od SMS z prośbą o obniżkę ceny to niezwykle osobliwa strategia negocjacyjna ;)

Egzemplarz z Pruszkowa stoi kilka lat, pamiętam jak rozglądałem się za x350 ok. 3 lata temu.

gonzo7:

--- Cytat: maciora w Listopad 27, 2021, 22:14:19 pm ---Co masz na myśli mówiąc że zapowiada problemy?

--- Koniec cytatu ---
Taki samochód nie przechodzi przeglądu. Na drodze szybka kontrola i dowodzik zostaje w radiowozie. Jak myślisz o jeździe samochodem do Hiszpanii, to trzeba mieć to na uwadze.
Skoro samochód przechodził przegląd, bez tego, to masz jak w banku, że inne rzeczy stanu technicznego były przepychane dodatkową 100wką w dowodzie.
Dla lampy świecących >2000lm jest wymagany system oczyszczania lamp.
Wie o tym diagnosta i ekipa z drogówki.

maciora:
Dzięki gonzo, dzięki Yoohas, egzemplarz z Pruszkowa i Słupska eliminuję.
Z tego co widzę to srebrny z Drobina też ma krzywą klapę co widać na 7 i 8 zdjęciu?
Ten z Jeleniej Góry też nie ma spryskiwaczy lamp.

PS. Czy ktoś zna jakiś dobry artykuł/opis, co może się złego dziać później z XJ x350, jeżeli auto było puknięte/bite/powypadkowe i po czym to sprawdzić dokładniej? Oprócz pojawienia się rdzy po złej naprawie aluminiowej karoserii. Może klapa z tyłu była puknięta, jest krzywa, ale nie wpływa to pogorszenie innych części auta i pojawiania się nowych usterek? Nie znalazłem takiego tematu na forum.

msiwow:
Yohas, oglądałeś tego z Pruszkowa? Faktycznie stoi już dwa lata lub lepiej i nawet w ogłoszeniu te same zdjęcia. Co z nim nie tak?

Yoohas:
Nie, Pruszkowa nie oglądałem. Nie znam historii. Stwierdzam jedynie fakt długiego wiszenia ;)

Prawidłowa naprawa tego auta po nawet niewielkiej stłuczce jest dość droga. Np. same kleje do blach już podnoszą koszty.

Zatem trudno oczekiwać, że w pułapie tanich aut ktoś poświęci duże kwoty na naprawy. Raczej jest cięcie.

Zwróciłbym uwagę na nadwozie. Jeśli jest całe, proste, niebite - mechanikę się zrobi, wnętrze wymieni. Zarezerwuj sobie 15k na pakiet startowy ale kup proste auto europejskie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej