Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)

Drżenie całego auta (i tłumika) na niskich obrotach. Przyczyny?

<< < (4/6) > >>

piotrrf:

Nie tylko w tej marce sa takie przypadki.

stingear:
Wycieków nie było przed serwisem - były spowodowane nieprawidłowym złożeniem do kupy i nie zastosowaniem prawidłowych uszczelniaczy. Wcześniej dymiło bardzo mocno, teraz prawie wcale. Odma sprawdzona, drożna. Poduszki nowe, po wymianie żadnej różnicy, wiec stawiam, że problem nie leżał po stronie poduszek. Zamówiłem drugi niwelator drgań. Niby jest sztywny, niby twardy, ale widać pęknięcia, aczkolwiek tylko na "koronie". I być może to powoduje dalsze drgania. Skoro jeden był zużyty, to i drugi pewnie też, bo po wymianie bardzo się uspokoiło. Najlepsze i tak jest to, że auto bardziej się trzęsie na gorącym, niż na zimnym. Zobaczę, jak wymienię i dam znać. Aczkolwiek jeśli iść tropem poduszek silnika, to wymienia się komplet od razu.

stingear:
Męczy mnie to i męczy. Co by było dziwniej, to wibracje sa gorsze na rozgrzanym silniku, niż zaraz po odpaleniu na zimnym.
Grzebam w internetach i grzebam i natrafiłem na dość ciekawą informację. Co by nie przepisywać, zdjęcie w załączniku. Sprawdzę ten trop u siebie, tym bardziej, że znalazłem informację o tym w kilku różnych miejscach.
Kod przewodu to: G4D3-9S468-CB
Już kontaktowałem się z moim dystrybutorem części, jest dostępny za 41€. Jutro zamawiam.

Robik:
Czyli sprawdzasz uklad podcisnienia nowych poduszek i przewodow. Sprawdzilbym tez czy nie ciagnie powietrza z zewnatrz na mocowaniach. Na zimnym silniku nie ma takich drgan bo sterowanie trzyma wyzsze obroty niz na cieplym. Po rozgrzaniu obroty spadaja i zaczyna trzasc.

stingear:
Niby tak, ale na zimnym obroty są niewiele wyższe no i jak sam podniose obroty do 1000 to na cieplym i tak mocniej drży. Ogólnie do ok. 1400 czuć wibracje. Ale sprawdzę to i tak po wymianie, jaki efekt przyniosło.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej