O matko mam chyba jakąś dyslekcje. Miałem na myśli dwa cylindry a nie wszystkie, sorki. Słownik może mi wyrazy zmienił.
Na początku sprawdzałem łopatologicznie, wypinanie wtyczek z cewek i potem wtryskiwaczy benzynowych. I obserwacja co dzieje się z silnikiem. Stąd przypuszczenia że na dwóch garach nie chodzi chociaż cewki i świece sprawne. Kupiłem nawet specjalnie przyrząd do kompresji żeby wykluczyć uszkodzenie gładzi cylindrów, mam z nikasilem. Ale ku mojemu zdziwieniu kompresja równo 9,5 na wszystkich garach. Zdziwienie bo kiedyś tam robiłem i jakieś duże różnice wyszły.
Wyszło że skoro iskra jest to pewnie wtryskiwacze uszkodzone ale sobie myślę że na gazie te same cylindry nie pracują.
Auto to gazownika. Tam sprawdzanie kompa i na szybko. Diagnoza, prawdopodobnie uszkodzony sterownik silnika.
No to ja zorganizowałem drugi a nawet dwa. Tylko pojawił się problem. Jak podmienisz sterownik to nie odpalisz auta.
Więc musiałem zorganizować sobie programik.
No i udało się drugi sterownik ożył, bo z tamtym kontaktu już nie było chociaż raz się udało i wywaliło cuda. Czytając tym super programem.
Dlatego spytałem bo nie chciałem gorzej na robić. Zakodowane klucze na nowo pod drugi sterownik. I działa.
I co wyszło uszkodzona wiązka tym razem już na jednym garku nie trybi. Tak program ten wykrył nawet podał pin który. Jutro będę na krótko próbował pin doprowadzić do wtrysku. Bo chyba tylko faktycznie zostaje uszkodzony przewód
A ten program to ids sdd