Dział Techniczny > XJ X351 (2009 - obecnie)
Zmiana dolotu powietrza w 5.0 S/C
(1/1)
RIDDL:
Chciałbym uzyskać u siebie efekt jak na foto, czy można gdzieś kupić taki gotowy pasujący dolot czy wyłącznie na zamowienie?
V12:
W jakim celu? Jeśli chcesz uzyskać efekty wizualne czy akustyczne to OK, ale poza tym skutkiem będzie spadek mocy/momentu, pogorszenie jakości filtracji i zwiększona temperatura zasysanego powietrza. Ta pianka do izolacji rur wygląda prawie profesjonalnie ;)
Yoohas:
Jak kto chce to żadna filozofia zlecić wyspawanie z kwasówki takiego dolotu.
Tylko faktycznie po co? Pomijam ryzyko usterki powłoki w kompresorze.
Może za stary jestem ale czego brakuje 5.0 S/C, żeby poruszać się sprawnie po Europie?
RIDDL:
--- Cytat: V12 w Wrzesień 13, 2021, 07:46:08 am ---W jakim celu? Jeśli chcesz uzyskać efekty wizualne czy akustyczne to OK, ale poza tym skutkiem będzie spadek mocy/momentu, pogorszenie jakości filtracji i zwiększona temperatura zasysanego powietrza. Ta pianka do izolacji rur wygląda prawie profesjonalnie ;)
--- Koniec cytatu ---
:-bry Chciałem uzyskać efekt wizualny oraz dźwiękowy, jednocześnie myślałem że za sprawą zwiększonego dopływu powietrza wzrośnie nieco moc natomiast w momencie pisania posta nie podumałem nad faktem poboru owszem powietrza ale CIEPŁEGO (jestem trochę zielony w kwestiach technicznych), a chciałbym uzyskać z dolotów kilka procent mocy więcej - zostawię jednak standardowe puszki a przyexperymentuję z wymianą filtrów na "sportowe", z tego co czytałem ludzie odnotowują małe przyrosty. Docelowo chcę uzyskać 600hp+ dlatego planuję wymienić też kółko kompresora, wydech i mapę. :-A
Yoohas:
Pozostaje pytanie, czy reszta napędu ma rezerwy na 600 HP+.
Czy silnik jest na to przygotowany - jaki jest stan rozrządu, układu chłodzenia, wtrysków?
Nawigacja
Idź do wersji pełnej