Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)

Padnięta Mechatronika

<< < (2/3) > >>

V12:
https://sklep.v12.com.pl/zestaw-naprawczy-mechatronic-a-asb-zf-6hp26-3398.html

Nr płyty do uzgodnienia w zależności od zapotrzebowania.

PeterX:
Czy na podstawie poniższej etykiety da sie ustalić jakieś fakty dot. mechatroniki, czy definitywnie trzeba ją najpierw wyciągnąć?

V12:
Najlepiej na podstawie numeru wybitego z boku korpusu STUECKL NR 1068......, ale zdarzyło się, że płyta była inna niż katalog twierdził, więc dla 100% pewności można najpierw wymontować.

PeterX:
Dzięki, odezwę się, chcę się tym zająć tak na tiptop póki nie jest za późno. Byłbym również wdzięczny za kontakt do eksperta od ogarnięcia skrzyni, nie tylko mechatroniki, który nie mówi potem, że "się musi ułożyć".

a1410:

--- Cytat: mbolo w Lipiec 25, 2021, 08:35:35 am ---Jak radzicie ? Naprawiać czy szukać skrzyni biegów. Prawdopodobnie również do regeneracji konwerter.

--- Koniec cytatu ---
Ja naprawiałem swoją skrzynię i regenerowałem konwerter, koszt całości zamknął się w 4 tysiącach. Fachowiec od skrzyń powiedział mi przy okazji, że w autkach które mają moc powyżej 350 koników konwertery bardzo rzadko wytrzymują 200tys, najczęściej kończą się już przy przekroczeniu 150tys. Mój zaczął szwankować gdzieś pomiędzy 160 a 170tys, a naprawę zrobiłem tuż przed osiągnięciem 180tys kilometrów

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej