Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
»
Dział Techniczny
»
XJ X350, X358 (2003-2009)
»
Padnięta Mechatronika
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Padnięta Mechatronika (Przeczytany 3647 razy)
mbolo
Forumowicz Executive
Wiadomości: 206
Kocham to forum
Padnięta Mechatronika
«
dnia:
Lipiec 25, 2021, 08:35:35 am »
Jak radzicie ? Naprawiać czy szukać skrzyni biegów. Prawdopodobnie również do regeneracji konwerter.
Zapisane
Boodzio2
JCPF Club Member
Forumowicz Daimler
Wiadomości: 1.071
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #1 dnia:
Lipiec 26, 2021, 12:58:41 pm »
Skrzynia i konwerter uzywany napewno taniej ,ale jak zrobisz swoja wiesz co masz. Moze tylko nowy soft i adaptacja jest potrzebna albo uszczlki zaworów za kilka pln.
Zapisane
Konstruktywna dyskusja ,kluczem do rozwi±zania z³o¿onych problemów.
Aktualnie bez Jaguara.
PeterX
Forumowicz Executive
Wiadomości: 306
X358L/4.2/2008
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #2 dnia:
Lipiec 26, 2021, 15:49:48 pm »
No dokładnie, naprawiałbym swoją, natomiast regeneracja mechatroniki to nie jest kilka zeta na uszczelki, zrobienie tego na tiptop to jest ze 3-4 patyki.
Zapisane
V12
JCPF Club Member
Forumowicz Executive
Wiadomości: 434
Nowe czê¶ci zamienne Jaguar Daimler tel. 5O61122O4
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #3 dnia:
Lipiec 26, 2021, 16:44:06 pm »
Zestaw naprawczy mechatroniki 445zł + elektrozawory, jeśli konieczne 1100-1200zł, mogę pomóc w temacie.
Zapisane
XJR-S 6.0 Asprey#99
PeterX
Forumowicz Executive
Wiadomości: 306
X358L/4.2/2008
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #4 dnia:
Lipiec 26, 2021, 16:53:41 pm »
Co jest w zestawie?
Zapisane
V12
JCPF Club Member
Forumowicz Executive
Wiadomości: 434
Nowe czê¶ci zamienne Jaguar Daimler tel. 5O61122O4
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #5 dnia:
Lipiec 26, 2021, 17:02:11 pm »
https://sklep.v12.com.pl/zestaw-naprawczy-mechatronic-a-asb-zf-6hp26-3398.html
Nr płyty do uzgodnienia w zależności od zapotrzebowania.
Zapisane
XJR-S 6.0 Asprey#99
PeterX
Forumowicz Executive
Wiadomości: 306
X358L/4.2/2008
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #6 dnia:
Lipiec 26, 2021, 17:30:58 pm »
Czy na podstawie poniższej etykiety da sie ustalić jakieś fakty dot. mechatroniki, czy definitywnie trzeba ją najpierw wyciągnąć?
Zapisane
V12
JCPF Club Member
Forumowicz Executive
Wiadomości: 434
Nowe czê¶ci zamienne Jaguar Daimler tel. 5O61122O4
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #7 dnia:
Lipiec 26, 2021, 19:07:31 pm »
Najlepiej na podstawie numeru wybitego z boku korpusu STUECKL NR 1068......, ale zdarzyło się, że płyta była inna niż katalog twierdził, więc dla 100% pewności można najpierw wymontować.
Zapisane
XJR-S 6.0 Asprey#99
PeterX
Forumowicz Executive
Wiadomości: 306
X358L/4.2/2008
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #8 dnia:
Lipiec 26, 2021, 20:18:37 pm »
Dzięki, odezwę się, chcę się tym zająć tak na tiptop póki nie jest za późno. Byłbym również wdzięczny za kontakt do eksperta od ogarnięcia skrzyni, nie tylko mechatroniki, który nie mówi potem, że "się musi ułożyć".
Zapisane
a1410
Forumowicz Executive
Wiadomości: 371
X350 XJR 2004, X308 XJR 1998
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #9 dnia:
Sierpień 05, 2021, 21:05:22 pm »
Cytat: mbolo w Lipiec 25, 2021, 08:35:35 am
Jak radzicie ? Naprawiać czy szukać skrzyni biegów. Prawdopodobnie również do regeneracji konwerter.
Ja naprawiałem swoją skrzynię i regenerowałem konwerter, koszt całości zamknął się w 4 tysiącach. Fachowiec od skrzyń powiedział mi przy okazji, że w autkach które mają moc powyżej 350 koników konwertery bardzo rzadko wytrzymują 200tys, najczęściej kończą się już przy przekroczeniu 150tys. Mój zaczął szwankować gdzieś pomiędzy 160 a 170tys, a naprawę zrobiłem tuż przed osiągnięciem 180tys kilometrów
Zapisane
PeterX
Forumowicz Executive
Wiadomości: 306
X358L/4.2/2008
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #10 dnia:
Sierpień 05, 2021, 21:28:09 pm »
Co naprawiałeś?
Zapisane
a1410
Forumowicz Executive
Wiadomości: 371
X350 XJR 2004, X308 XJR 1998
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #11 dnia:
Sierpień 06, 2021, 08:05:01 am »
Przede wszystkim konwerter, bo padł i zaśmiecił skrzynię opiłkami. W skrzyni, oprócz dokładnego oczyszczenia z opiłków i został wymieniony jeden element wałka wychodzącego oraz wszystkie uszczelnienia no i oczywiście cały olej wraz z filtrem
Zapisane
Demo
Forumowicz Sovereign
Wiadomości: 770
Jaguar xj40 Sovereign 4.0 1993r
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #12 dnia:
Sierpień 06, 2021, 13:42:46 pm »
A jesli mozna wiedziec u kogo kolega robil skrzynie ? Lepiej miec takie kontakty w razie W
Zapisane
a1410
Forumowicz Executive
Wiadomości: 371
X350 XJR 2004, X308 XJR 1998
Odp: Padnięta Mechatronika
«
Odpowiedź #13 dnia:
Sierpień 06, 2021, 15:49:18 pm »
Nie chcę tu pisać u kogo naprawiałem, bo inny Forumowicz miał zastrzeżenia do pracy tego warsztatu, ale jak będziesz miał taką potrzebę to wyślę Ci namiary na priva. Warsztat mieści się w okolicach Olsztyna
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FORUM JAGUAR CLUB POLAND FOUNDATION
»
Dział Techniczny
»
XJ X350, X358 (2003-2009)
»
Padnięta Mechatronika