Autor Wątek: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI  (Przeczytany 8884 razy)

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 25, 2012, 20:17:39 pm »
Jak najbardziej może to pomóc, ale to zrobisz tylko IDS-em
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

wojtasktm

  • Gość
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 25, 2012, 20:29:32 pm »
Dobra spróbuje zobaczymy co z tego wyjdzie . Dzieki za pomoc !! pzxdr

wojtasktm

  • Gość
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 26, 2012, 16:58:46 pm »
Ok w końcu zdiagnozowałem jaguara . Koputer pokazuje ze przepustnica jest ok . Pokazuje natomiast stały błąd P1385 ( elektrozawór regulacji wałka rozrządu nr 2 ) . Czy przez to mogą głupieć te obroty ? Cz ma to związek ?

Intruz

  • Gość
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 26, 2012, 17:03:03 pm »
pewnie padł wariator zmiennych faz rozrządu...

Offline Micha³123

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 51
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 26, 2012, 23:04:53 pm »
może głupie pytanie ale co to jest IDS? domniemam że komputer,ale to jakis specjalny czy jak ?
X-TYPEK

moryc25

  • Gość
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 26, 2012, 23:08:06 pm »
IDS = Integrated Diagnostic System

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 27, 2012, 07:21:01 am »
może głupie pytanie ale co to jest IDS? domniemam że komputer,ale to jakis specjalny czy jak ?
Jest to komputer diagnostyczny do Jaguara i Forda
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

Offline Micha³123

  • Starszy Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 51
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 27, 2012, 18:50:17 pm »
dziekuje za odpowiedzi.hmmm ciekawe czy w salonie Forda u mnie w mieście podłącza mi Jaguara ? hmmmm
X-TYPEK

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 27, 2012, 21:22:50 pm »
Oprogramowaniem Forda nie zdiagnozujesz Jaguara
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 27, 2012, 21:36:19 pm »
A tu się mylisz oryginalnym tabletem fordowskim wszystko widać i kodowania działają.
http://lpg-lodz.pl/

KIEDY¦ by³ S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napêdzane LPG ;-) nastêpnie X350 4.2l +LPG oczywi¶cie ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),tera¼niejszo¶æ X358LWB 4,2 LPG.

wojtasktm

  • Gość
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 27, 2012, 23:51:17 pm »
To jak chłopaki myślicie przez ten wariator czy tam czujnik zmiennych faz rozrządu mogą mi te obroty głupieć ?? Bo tylko to na kompie pokazuje jako stały błąd reszta ok .

Offline mengszym

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Kocham to forum
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 31, 2021, 16:23:26 pm »
Witam, odświeżam temat, jak zrobić adaptacje przepustnicy, i czy to zadziałało, czy problem był w czymś innym ?

Offline kamilbarcinski

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 10
  • S-Type 1999r 3.0 V6 BP/LPG
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 31, 2021, 17:03:21 pm »
Też miałem problemy z zbyt wysokimi obrotami, pomogła właśnie adaptacja przepustnicy. już tłumaczę:
odpalasz silnik, rozgrzewasz aż załączą się wiatraki chłodnicy, odpinasz akumulator i gasisz silnik z kluczyka. Czekasz 30-40 sekund i zanim silnik ostygnie podpinasz szybko akumulator i odpalasz silnik. Musisz jeszcze pojeździć kilkadziesiąt kilometrów (30-60), obroty w tym czasie powinny się ustabilizować. Niestety taka adaptacja jest konieczna po każdorazowym odłączeniu akumulatora. i nie zapomnij kodu do radia.

Offline mengszym

  • Forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Kocham to forum
Odp: PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 31, 2021, 23:23:38 pm »
Witam mam ten sam problem co kolega z obrotami, wstępnie uszczelinłem doloty, poprawiło się tak że po odpaleniu schodzi poniżej 1000, ale jak jadę to po puszczeniu gazu schodzi tylko do około 2000 i nie chamuje silnikiem, z tego powodu żeby się zatrzymać trzeba go jagby zdusić hamulcem i w tedy jest szarpnięcie i rozłącza skrzynie. Błędy jakie się pojawiają to zbyt uboga mieszanka. I świeci mi cały czas komunikat że mam zamarło płynu chłodniczego, choć jest na maca, proszę o pomoc co może być przyczyną? Tematów jest kilka że zbyt wysokimi obrotami, ale niestety nie ma konkretnego rozwiązania bo tematy się urywają. Czasem jest tak że jak odpalam to ma tak jakby zabogatą mieszankę bo się dławi, ale po chwili jest okej i pracuje równo.czasem jak wyskoczy ten błąd ubogiej mieszanki to silnik nie chce przekroczyć 3000obrotow i sie tak jakby dławi. Jak błąd nie wyskakuje to jeździ normalnie i ma moc, za koretną pomoc z góry dziękuję