Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

daimler, xj40, 1992 - co to za kabelek

(1/2) > >>

jagmaniac:
hej, zerknijcie, niech ktos mi powie co to za kabelek...

1. jakis kabelek



2. jakas wtyczka



3. i tutaj, co to jest?

wtom:
Prawdopodobnie do czujnika zużycia klocków.
Na marginesie..... masz rozerwane poduszki ramy mostu! Jak nie wymienisz to rozwalisz świeże tuleje poliuretanowe, które włożyłeś do misek tylnych sprężyn, po 1000km ich nie będzie i wystruga ci brzegi miski.
Miałem to samo, wywalone tuleje ramy powodują przesuwanie się wózka mostu i niedozwolone wychyły przód/tył tłoczyska amorów, które niszczą tuleje i miski sprężyn.

jagmaniac:
i dlatego kocham forum... pytam o jedno a wprawne oczy znajduja problemy.. !!! dzieki wielkie!!!!

w takim razie czeka mnie zrobienie tylu.. btw co sugerujecie powymieniac jesli wywale tylny wozek itp?

jak juz mam to robic to juz wole zrobic "wszystko"

jagmaniac:
a i drugie - gdzie sie ten czujnik wpina? bo nie bardzo widze jak to zrobic...

wtom:
Do klocka wkładany jest osobny kabel (ten co masz w łapie z małą kosteczką), który spinasz z wtyczką z auta. Do wymiany tulei nie musisz demontować mostu wystarczy odkręcić śruby z ramy dolnej trójkątnej. Most zostanie zawieszony do budy. Uwaga! potrafią ukręcić się śruby od tych tulei, wtedy będzie problem, bo do gwintu nie ma dostępu od strony profilu  ;D sama tuleja tez lubi miejsce gdzie siedzi  :P (połączenie aluminium+stal=kłopoty). Do wymiany konieczna prasa, chociaż niektórzy kombinują lewarkami. Masz tu ściągę, jaką zrobiłem sobie przed wymianą.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej