Dział Techniczny > XJ X350, X358 (2003-2009)

Schemat odpowietrzania i zaworu pcv w 4.2 supercharged

<< < (2/3) > >>

whitefunk:
I tak się zastanawiam czy nie zaslepic tego podciśnienia i nie założyć po prostu filtra na odme i zapomnieć o temacie… chyba nic się nie powinno stać?

Adt81:
Ja bym to zostawił jak fabryka zrobiła i nie kombinował. Próbowałem już poprawić fabrykę i nic to nie dało - połącz to jak było w oryginale. Zawór odmy oryginalny tak działa - każdy kto go słyszy po raz pierwszy mówi, że uszkodzony bo słychać syczenie. Kupiłem nowy oryginalny i tak samo działa - ktoś mądrzejszy to tak wymyślił :)

Boodzio2:
Oil tak został zamontowany aby ochronić cały dolot przed nadmiarem oleju. Często stosowany dodatek. Po wymianie wszystkich uszczleka dolotu i czujników oraz czyszczeniu przepustnicy oraz wszystkiego po drodze należało zadbać aby ten stan utrzymał się jak najdłużej. Więc decyzja o tym montażu. Mam jeszcze rurki potrzebne do powrotu do oryginału oraz wiele części do xjr. Na skrzynkę nie odpisze gdyż jako osoba nie klubowa masz skrzynkę pocztową na jedną wiadomość.

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka

whitefunk:
Napiszesz do mnie na whatsapp bądź SMS 508128508? :)

Markgregorius:
Odma w silniku jest tylko ze względu na ekologię. Zaslep ja przy przepustnicy i ciesz się czystym dolotem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej