Historia modelu nie zmienia faktu, że na dzień dzisiejszy Xj X351 to model luksusowy, za bardzo duże pieniądze, próbujący ustawić się między A8, S klasą i BMW 7. To zobowiązuje i zupełnie nie rozumiem producenta jak mógł się zwyczajnie nie przyłożyć. Co do wyglądu, rzecz gustu. Jest wielu, którym nowe linie Jaguara podobają się. Wiem, że zbytnio idealizuję, ale Jaguar kojarzył mi się zawsze z pięknymi szybkimi prestiżowymi samochodami. Czar prysł, gdy zakupiłem S-Type. Jedno wielkie rozczarowanie. Tłumaczyłem sobie, że każda firma miała problemy z jakością, że nowy model musi być nowoczesny, szybki, pięknie sportowo się prowadzić. Niestety nic bardziej mylnego. Wcześniej jeździłem A6 i Jaguar do pięt jej nie dorasta, mimo że jest o klasę wyżej. Coś panowie Anglicy pod dyktando Hindusów nie odrobili lekcji. Chyba, że Jaguar od zawsze miał tylko mieć styl i nic więcej.