Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

[xj40] daimler 1992 - wymiana tylnych sprezyn

<< < (2/3) > >>

jagmaniac:
wyjalem sprezyny:

- stara - wysoka na 25cm
- nowa - wysoka na 27cm

- nowe kupilem w v12, mialy "zielony" znacznik, ale sprzedawca powiedzial ze to jest do wersji bez SLS czyli wyzsza.
- ktos z forum mowil jednak ze "zielony" znacznik to do wersji Z SLS, czyli juz nie wiadomo kto mowi prawde

- faktem jest ze ta roznica 2cm to chyba nie jest jakas powalajaca i obawiam sie ze dostalem wersje SLS (po prostu moje klapniete sa a nowe sa o te 2 cm wyzsze)

czy ktos moglby sie wypowiedziec, albo potwierdzic moje obawy ze jest to jakis problem z zakupionymi sprezynami albo czy moze jednak jest wszystko ok i mam montowac

V12:
Kolego, otrzymałeś już konkretną informację z pierwszej ręki, zajmuję się tym od ponad 20 lat, więc nie musisz pytać internetów. Katalogowo różnica między sprężynami SLS a bez to 21mm.

jagmaniac:
Kolego, nie odbieraj mi prawa do zadawania pytan. Twoja odpowiedz na email byla ze "zamienniki mają inne kolory niż oryginały" wiec postanowilem zaczerpnac jezyka u ludzi ktorzy czesto tak jak ty od lat tez maja do czynienia z tymi autami gdyz uznalem odpowiedz j/w za malo wartosciowa lub co najmniej nie zgodze sie ze jest konkretna. Moze gdybys mi tresciwie odpowiedzial na email to moze ten post bylby zbyteczny... Ale dziekuje za reakcje i doceniam chec pomocy i uspokojenia - bo o to mi chodzi...

V12:
Odpowiedź brzmiała "Są do wersji bez SLS, zamienniki mają inne kolory niż oryginały." Wg mnie była wystarczająco treściwa.
P.S. Przy montażu należy pamiętać o zastosowaniu oryginalnych podkładek. W zestawach do konwersji zawsze dokładam 4 szt na wypadek gdyby ich brakowało.

piorek:
Ja bym proponował skorzystanie z pomocy i z rad V12 - nieoceniona !
Najważniejsze jest wysokość - bez SLS będziesz miał wyższe.

P.S. Katalog Jaguara jeśli dobrze pamiętam, nie wspomina w tym przypadku o znacznikach.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości