Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Przy przyspieszaniu włącza się spiralka i wyłącza turbinę

<< < (2/2)

luko_j:
Przelewy na wtryskach wywala. Też tak miałem, skończyło się na pełnej regeneracji wtrysków. Koszt samodzielny ok 1200zl.

szpadel68:
No jeśli chodzi o sierściuchy to nie jestem biegłym weteryniarzem, ale w Sabie miałem coś podobnego i winny był EGR. Wystarczyło trochę postać z wyłączonym silnikiem...w Sabinie też moc nie przybywała po wbiciu pedału w podłogę, ale może to tylko przypadek...a jakieś podciśnienie gdzieś nie przepuszcza od czasu do czasu przy energiczniejszej jeździe? Tylko pytam bo może mój rozumek nie w tym kierunku podąża...

Pzdr.

gonzo7:
Tu migająca sprężynka świadczy dobitnie o bolączce w układzie paliwowym. Może pojawić się np. zimą jak filtr paliwa jest zasyfiony.
Na 100% nie jest to związane z podcienieniami/EGR/rurami od IC - przetestowane w boju max 6 mcy temu szukałem przyczyny mułowatości samochodu ( finalnie uwalona dolna rura od IC) i ani razu nie pokazała się.
 

Artek123:
Panowie u mnie co prawda nie w Jagu tylko w Mondeo migająca sprężynka + odcięcie mocy, było spowodowane problemami ze sterowaniem turbo... Ten błąd wywalało właśnie przy mocniejszym przyspieszeniu... Bez odczytania kodu błędu żeby wskazał układ winny usterce się nie obejdzie... Tak to tylko gdybanie i ile ludzi tyle przypadków...  ;)

Jack Fender:
U mnie podczas przyspieszania zapalała się migająca pomarańczowa spiralka i silnik tracił moc.. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy. Na kompie pokazywał się błąd EGR (zbyt wysoki sygnał napięcia, czy jakoś tak). Pomogło wymontowanie zaworu EGR i dokładne wyczyszczenie. Na zaworze, którym steruje silniczek elektryczny było dużo nagaru i się zacinał. Teraz mam spokój.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej