Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
2.5 V6 automat szarpie przy zapiętym lock upie
KArtur:
Znalazłeś przyczynę?
Bo równie dobrze może to być nierówna praca silnika. Przy zapiętym lockupie silnik z kołami jest połączony na sztywno i każde zadanie motoru będzie czuć.
Gdy lockup nie gdy zapięty to wszelkie drgania będzie niwelował konwerter.
Ja u siebie z uszkodzoną sonda miałem takie szarpania podczas jazdy z lockupem, po wymianie jakby zniknęło.
Bsat:
Nie znalazłem przyczyny (jeszcze). Raczej to nie zapłon, bo na hamowaniu silnikiem jest to samo. Chyba poczekam aż całkowicie padnie to będę wiedział co wymienić ;D
Bsat:
Naprawiłem. Przy okazji wymiany łożysk w kątówce (nie takie straszne jak piszą) zalałem 3,5l świeżego oleju i zaaplikowałem specyfik SHUDDER FIXX firmy Lubegard, swoją drogą zachwalany na zagranicznych forach. Zrobiłem 4kkm i nie ma żadnego szarpania przy przyspieszaniu i jeździe że stałą prędkością na niskich obrotach silnika.
sztandi7:
3,5 litra na dolewkę ? :-gwizd
Nawigacja
Idź do wersji pełnej