Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Obroty do 3tyś i Cruise not Available

<< < (2/5) > >>

sztandi7:

--- Cytat: TommyH21 w Styczeń 25, 2021, 14:18:08 pm ---Zapchany katalizator?? To nie disel ;D

--- Koniec cytatu ---
Co ma do tego diesel, bo chyba nie do końca rozumiem?

voitec:
sztandi7, to, że kolega jeszcze nie wiem jak w benzynowych kotach sypią się katy :D
Akurat P0300 i P1313 nie wskazuje na konkretny cylinder. Powinny te błędy wystąpić wraz z P0301-P0306 - nie było takiego?

TommyH21:
Tak jak voitec napisał - brak wiedzy o niskiej jakosci katów w kotach całe życie japońcami jezdziłem i tam nie było mowy o zapchanym katalizatorze w benzyniaku...
Był jeszcze P0302

voitec:
No to problem dotyczy drugiego cylindra. Możliwości jest wiele ;) Problem z wtryskiwaczem, cewką, świecą, kompresją ;) Jeśli problem jest powtarzalny (czyli umiesz wywołać checka), to zawsze możesz zamienić cewki/świece miejscami, żeby sprawdzić, czy będzie ciągle dotyczył tego samego cylindra, czy innego.

szpadel68:
Yyyyy, może nic konstruktywnego nie wniosę, ale tak się może skończyć kupowanie, "tanich" V6. Nie zaoszczędzisz. Musisz wyskoczyć z konkretnej kasy bo jak zaniedbasz jedno, zemści się na innym. Tani (relatywnie) w zakupie może zniszczyć budżet w eksploatacji. Ot taka S Klasse czy PHAETON i oczywiście nasze Jagi...świece zawsze w komplecie i nie tanie jakieś a kat ew. wyciąć (nie polecam-przepisy)...


Pzdr.

P.S. A te błędy to że tak zapytam jakimiś takim w miarę interfejsem czy raczej na chybił trafił?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej