Dział Techniczny > XJ X351 (2009 - obecnie)
Zakup XJL 5.0 wolnossący 2013r.
Yoohas:
Robota nie jest trudna w sensie technicznym. Ino upierdliwa.
Zaleca się zakup blokad rozrządu ;D i specjalnego przyrządu do wyjmowania wtrysków oraz do odkręcenia koła pasowego wału. Także tu nieco wydasz na jednorazowy jednak zabieg.
W wersji na bogato same części w ASO kosztują 16k zł. Ale to już z wariatorami wałków rozrządu, przewodem paliwowym, co to ponoć jest jednorazowy (kosztuje ok. 1000 PLN), a bez problemu udało się go odkręcić i przykręcić.
Także podstawowe graty można skompletować za ok. 6k zł. Do tego speszial tuls, zapewne parę pierdółek, które trzeba zrobić przy okazji. Czyli pewnie wyjdzie ok. 8-10k zł same graty.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej