Jagmarket > Znalezione na allegro, ebay itp.
XJ40, 1990, 22400km, Zakręt k.Warszawy, 12000zł
wtom:
chodziło o okno trójkątne, które jest wymienione na bezchromowe
myagi:
--- Cytat: Yoohas w Styczeń 09, 2021, 01:02:12 am ---
Do wymiany koła. Tylny zderzak zgnieciony i drogi w zakupie.
--- Koniec cytatu ---
Dlaczego kola do wymiany? Co w nich nie tak? Widzę że mają dużo odwaznikow więc na pewnie będzie je trzeba prostować albo dobrze wywazyc
wtom:
Te felgi tak mają, mają nierówno rozłożoną masę. Mam takie same i też wymagały dużo odważników, a są proste. Te felgi wymagają opon 225/65R15 a taki rozmiar już dzisiaj nie jest produkowany. Można zastosować to co wcześniej Jaguar montował czyli 205/70R15 (mam takie na zimówkach) ale trochę cienko wyglądają :P. Trzeba dobrze sprawdzić te felgi, bo ten wzór felg był też w rozmiarze metrycznym! Do nich już opon nie dostaniesz ;D. Jak widzę mają dołożone dokładki poszerzające wizualnie koło (oryginał Jaguara). kolega napisał do wymiany, bo opon z właściwym rozmiarem nie dostaniesz :P, chyba, że Ciebie stać dać za oponę 1500zł ;D, Pirelli wznowił produkcję P5 225/65R15 lub kupisz AVON-a też w podobnej cenie :P. Ja w moim mam oryginały z pierwszego montażu czyli Pirelli P4000 225/65ZR15, ale niestety guma ma już swoje lata.
dred:
Może tak nie będzie, ale jak dla mnie to jest mniej więcej to samo co ja miałem jak kupiłem. I kasę wiadrami od razu musiałem ładować:) Kupiłem za 9000 z rejestracją i 24000 dotychczas włożyłem. Jak chcesz to sobie popatrz i poczytaj o moim. Rozważam sprzedaż w sumie.
Wiesz, ja też mam plik faktur z Austrii sprzed 10/15stu lat. I co z tego, że klima była robiona w 2007 skoro i tak nie działa i właśnie ją przerabiam na R134a. A to, ze auto stało ostatnie 4 lata to tez niezbyt dobrze.
Pasjonat:
Nie widziałem tego auta, ale kupiłem od tego samego sprzedającego X306 jakieś 2 czy 3 lata temu.......... Powiem tak - wisiał w ogłoszeniach długo, nie był w stanie "mint condition", ale...............Cena była dobra, sprzedający niczego nie ukrywał, nie ściemniał, nie kłamał, widziałem co brałem i mam bdb zdanie na temat sprzedającego. Powiem jeszcze , że to pasjonat, który ma i stare JAGI w trakcie renowacji i kilka innych ciekawych starych samochodów. Być może XJ40 nie jest warta tych pieniędzy ( nie widziałem na oczy), ale co do sprzedającego, to mogę tutaj tylko pozdrowić Pana Michała. XJR którego kupowałem dla swojej dziewczyny był troszkę zastany, cały lakierowany (tak na 4/10), miał masę rzeczy do zrobienia, ale kupowaliśmy całkowicie świadomie jako bazę i nie mogę narzekać. Podłoga bdb, motor/skrzynia/most również. Zapłaciliśmy coś około 13 tyś zł. W pierwszych tygodniach włożyliśmy jakieś 8, do teraz pewnie z 17 i jeszcze pewnie ze 20 włożymy.. Na dzień dzisiejszy aspektów wizualnych nie dotykaliśmy (graty czekają), ale za to mechanicznie jest w kondycji lepszej, niż "perełki " po 30-35 tyś :-) Jak ktoś szuka igły, to musi na dzień dobry zwiększyć budżet do 35-50 tyś, jak ktoś szuka bazy, to być może będzie dobra oferta. Sprzedającego mogę z czystym sumieniem polecić.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej