Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Wymiana akumulatora bez potrzymania pradu.

<< < (2/2)

piotrrf:

--- Cytat: rmazurek w Styczeń 09, 2021, 10:51:00 am ---BMS powinien sie po jakims czasie sam zaprogramowac - nie pamietam jaka jest czestotliwosc tego procesu.

--- Koniec cytatu ---

Na niemieckim forum Jaguara byl podobny temat.
Skopiowalem z automatycznego tlumacza i wkleilem ponizej odpowiedz.

Wyobraź sobie, że z jakiegoś powodu musisz wyjąć całkowicie nienaruszoną baterię.
Teraz, gdy już go usunąłeś, ładujesz go za pomocą ładowarki.
Wkładasz go z powrotem, podłączasz, ponownie kalibrujesz okna i drzwi, a potem???
Czy jeździsz do warsztatu, aby się "uczyć"? czy jeździsz dalej? Po kilku metrach systemy, które zgłosiły się z powodu przerwy w dostawie prądu, działają bez zarzutu. Co zrobisz teraz, gdy wszystko działa jak zwykle?

Ważne jest, aby zainstalować akumulator tego samego typu i w miarę możliwości o tej samej pojemności.

Jest oczywiste, że warsztaty samochodowe popierają ten "czysty" biznes przy niewielkim wysiłku i że jest on niezbędny.


U mnie od pewnego czasu nic sie nie zapalilo i oby tak dalej.


Zyg zag:
Hej

nigdy nie uzywalem zadnego podtrzymania przy wymianie akumulatora,

kolejna rzecza jest reset po wymianie akumulatora glownego czy tez dodatkowego,

zawsze to robilem, gdy auto jest wyposazone w kleme z IBS,

a jak ktos nie chce, niech robi, w koncu nie moja sprawa,
tylko zeby pozniej nie okazalo sie ze kwas z akumulatora zzera bagaznik i tapicerke,
co juz kilku krotnie widzialem ...,

Pozdr

nordyk:
Jak ten reset się robi ? Dzięki za info

bibor80:
Nie wydaje mi się by reset był potrzebny , by wymianie aku o tych samych parametrach, jakie przewidział producent.
W zeszłym roku zmieniałem oryginalny akumulator i tej zimy po siarczystych mrozach i dwu tygodniowym przestoju, auto pali bez zająknięcia.
W audi tak miałem,  ze akumulator trzeba było programować zależnie od jego pojemności.

Wysłane z mojego SM-M215F przy użyciu Tapatalka

piotrrf:
Tez tak mysle.
Skoro akumulator jest dokladnie o tych samych parametrach to komputer nie widzi roznicy.
U mnie auto na poczatku wywalilo duzo bledow ale po jakim czasie samo wszystko zniknelo.
Teraz wiem ,ze stracilem kase w ASO na robote,ktora sam moglem wykonac.
Nigdy z innymi autami nie jezdzilem do serwisu by aku wymieniac.Nigdy tez nie robilem podtrzymania pradu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej