Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)
Znikajace tryby specjalne.
piotrrf:
Wiem,ze to dzial XE a nie XF ale zrozumcie mnie,prosze.
Nasze auta sa prawie takie same, a te z dzialu XF to w wiekszosci starsze modele i nic je nie laczy poza nazwa.
Opisze historie krotko.
Otoz w czasie powrotu z pracy auto weszlo w tryb awaryjny i jechalem na jednym biegu 15 km.
Serwis stwierdzil,ze winny jest aku.
Kupilem nowy.
Z tego co wiem podpina sie inne zrodlo pradu by podtrzymac elektronike.
Po odebraniu auta nie mialem danych o przebytych km od ostatniego tankowania i innych bzdetow.
Czyli aku byl tradycyjnie wymieniony. Tak mysle.
Auto wiecej nie zrobilo problemu z trybem awaryjnym ale za to znikaja mi tryby jazdy.Wyswietla awarie inteligentego systemu.Tryby dodatkowe ,niedostepne.
Czasem wystarczy sie zatrzymac,wylaczyc silnik i znowu dziala.Nie zawsze ten sposob dziala.
Dziwne tez,ze normalnie dziala i w czasie jazdy przestaje.
W tryb awaryjny tez wszedl po 5 km jazdy.Gdy wlaczylem podgrzewanie siedzenia i kierownicy.
Zrozumialbym,ze od startu by zabraklo pradu ale gdy auto jedzie to alternator laduje napiecie.Przy okazji..ladowanie jest super.14,4 .
Aku nowe wiec pokazuje ponad 12 Volt.
Czy jest jakies nowe opramowanie,ktore pomoglo by w tym upierdliwym problemie?
Zbyszek01:
Może gdzieś minusowy (masa) nie kontaktuje, na silniku lub karoserii ? Jeszcze popsikałbym po łączeniach kostek jakimś spray kontaktem.
Driv3rrrr:
A po wymianie akumulatora auto "dostało informacje" o tym?
piotrrf:
Oni powiedzieli, ze nowy aku musi być wpisany w komputer.
Nie mam pojęcia jak mam to sprawdzić. Musiałem uwierzyć na słowo.
Na rachunku jest wypisane co robiono ale nic o programowaniu.
Sprawdzenie nowego aku i ładowania, montaż aku i cena nowego aku.
To wszystko.
Zbyszek01:
Jak robili z podtrzymaniem napięcia to nic nie wpiszą.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej