Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

Zakup Jaguara XF

<< < (2/5) > >>

anutemix:

--- Cytat: Generał Lee w Listopad 29, 2020, 21:34:05 pm ---anutemix, a jakiej mocy jest ten Twój silnik? Nie brakuje mu mocy? Jak z DPF u niego, nie ma większych problemów? Jak z trwałością i awaryjnością skrzyni w tych autach?  ;)

--- Koniec cytatu ---
Ma 190 koni, zależy co szukasz , wiadomo że mocy nigdy za wiele. Jak dla mnie wystarczająco myślałem żeby dodać trochę koni ale jakoś obawiam się  późniejszych problemów. Skrzynia trwała i mało awaryjna chyba z BMW jest, zmieniłem olej przy 60k i tyle. W serwisie przy zmianie rozrządu mówił że to udana konstrukcja. DPF nigdy jeszcze nic nie dało o sobie znać więc nie ma problemów.

kamis:

--- Cytat: nordyk w Listopad 29, 2020, 19:40:12 pm ---Tutaj się dowiesz, że 3.0 to padaka ale mogę powiedzieć od siebie, że to kawał mocarza. Podstawa to wymiana oleju co 10 tkm i nie jeżdżenie po miastach.
--- Koniec cytatu ---

Kupując używane auto, jaką masz gwarancję, w jaki sposób było użytkowane? Czy jesteś w stanie wziąć na siebie ryzyko, że wkrótce będziesz musiał włożyć 25k-50kPLN w remont silnika?

Poza tym potwierdzam - silnik jest ok.

bananix:
Skrzynka jest zewnętrznego producenta ZF. W różnych wariantach występuje w BMW, Audi jak również w Jagu, Astonach i kliku innych markach z mocnymi silnikami.

Sent from my J9210 using Tapatalk

nordyk:
Skrzynia, silnik dpf - jak dbasz tak masz. Skrzynia siądzie jak nie zmienisz oleju i gdy będziesz startował z pod świateł z butem, to samo dpf zapcha się jak będziesz po mieście zamulał - wszystko to jest pojęciem względnym. 2.2 przy 160 brakuje mu tchu, a 3.0 przy 160 dostaje dopiero qrwicy i załącza drugie turbo 🤭 jazda nim jest naprawdę przyjemnością. W sumie na autostradzie może Ci 5% innych aut podskoczyć. Trasa Frankfurt nad Menem - Tarnów średnia 148kmh z tobołami w bagażniku i żoną + dwoje dzieci 6,8 L - lewy pas 90% trasy, dotankowanie w Bolcu i nigdy nie gaszę silnika jak tankuje, to samo przed trasą zawsze pracuje z 5 minut i jeszcze na stacji i dopiero potem ogień na tłoki. Czasami coś go boli, np kamera się nie włączy ale następnego dnia już działa 😂 za to go lubię. Więcej nim żona jeździ i nie narzeka. Pzdr

anutemix:

--- Cytat: nordyk w Grudzień 01, 2020, 20:10:51 pm ---Skrzynia, silnik dpf - jak dbasz tak masz. Skrzynia siądzie jak nie zmienisz oleju i gdy będziesz startował z pod świateł z butem, to samo dpf zapcha się jak będziesz po mieście zamulał - wszystko to jest pojęciem względnym. 2.2 przy 160 brakuje mu tchu, a 3.0 przy 160 dostaje dopiero qrwicy i załącza drugie turbo 🤭 jazda nim jest naprawdę przyjemnością. W sumie na autostradzie może Ci 5% innych aut podskoczyć. Trasa Frankfurt nad Menem - Tarnów średnia 148kmh z tobołami w bagażniku i żoną + dwoje dzieci 6,8 L - lewy pas 90% trasy, dotankowanie w Bolcu i nigdy nie gaszę silnika jak tankuje, to samo przed trasą zawsze pracuje z 5 minut i jeszcze na stacji i dopiero potem ogień na tłoki. Czasami coś go boli, np kamera się nie włączy ale następnego dnia już działa 😂 za to go lubię. Więcej nim żona jeździ i nie narzeka. Pzdr

--- Koniec cytatu ---
Nawet nie siedziałeś w 2.2 a bzdury piszesz. Ubawilem się jak napisałeś że 5% innych aut ci podskoczy. Idź lepiej bajki pooglądać. Autor i tak nie interesuje się więc temat  zamknięty może być.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej