Cześć wszystkim. ( X250 benzyna 2.0 83.000 przejechane, bezwypadkowy krajowy, bez szkód lakierniczych, delikatne ryski użytkowe ....znaleziony po 3 latach poszukiwań)
Mam podobnie, drgania myślałem, że są tylko na kierownicy ale jak się okazało siedząc z boku trzęsie się całe nadwozie. Tarcze i klocki sprawdzone oryginalne, wyważanie kół 5 razy, w tym piąty to było wyważanie na samochodzie tzw "3 D" - i stwierdzili że to od opony, po przełożeniu opon to samo. Zmiana na zimowe ...dalej bez zmian, Wymieniłem świece zapłonowe.
Pewien mechanik stwierdził, że może być coś z zestrojeniem mocy do silnika....więc hamownia. Znaleźli jedynie nie wielkie "przeładowanie turbiny" zawór sterujący do wymiany (gdy odczuwalne będą różnice w przyśpieszaniu). Ponadto wyraźnie na rolkach było widoczne że cały kot podskakuje przy prędkości od 100 do 80 km/h po odpuszczeniu gazu lub trzymanie prędkości 80 i 40 km/h
Panowie z V-TUNING.PL wykluczyli również wał, przeguby wewnętrzne (nie trzęsie przy przyspieszaniu od 0 do 200) Powyżej 200 również idealnie.
Lekko załamany byłem u mechanika zajmującego się terenówkami z G.B i powiedział mi rzecz dość ciekawą, lecz sam pewność ma w 80 %, że to mogą być przednie tuleje od zawieszenia dyfra i belki (czy jakoś tak). Powiedział, że daje 80 % prawdopodobieństwa, gdyż jego zdaniem wskazane tuleje chodzą przy użyciu bardzo małej siły....lecz to może właśnie świadczyć o komforcie pokonywania nierówności. Sam dokładnie nie wie bo ma do czynienia tylko z 4 x 4 Land Rover itp.
Pomysłów brak..... robert23 jak chcesz wyślę ci na prywatnego maila filmik bo tu nie przejdzie.