Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)

JAGUAR XE Sport R 2.0T

(1/1)

roooot:
Witam.
Jestem tutaj nowy i prosze o wyrozumiałość.

Od dłuzszego czasu rozgladam się za pierwszym jaguarem obecnie jezdziłęm w jednostkach Diesel Honda, mazda, skoda, wszystko napęd przód.
W oko mi wpadł jaguar xe 250 benzyna rok 2015

Mam kilka wątpliwości jak to z nim się ma pod wzgledem spalania, dynamiki jazdy. Oczywiście jeszcze chciałem się dowiedzieć więcej o jednostce napędowej czy po tym silniku przy małym przebiegu można się spodziewać codzinnych przygód, czy należy raczej do mało awaryjnych ?


Pozdrawiam

Jaccom:
Awaryjność jest względna. Nie ma rzeczy które się nie psują. Osobiście nie jestem zwolennikiem kopciuchów Zdecydowanie bardziej awaryjne niż benzyniaki. Technologia diesla jak dla mnie jest nadal w powijakach zbyt wiele elementów awaryjnych : pompa wysokiego ciśnienia, Wtryski, zawory, zapychające się filtry egr, dpf, itd..

Co do spalania, to zawsze jest indywidualna sprawa zależna od stylu jazdy kierowcy i paliwa. Jeden ciśnie drugi płynie gdzie się da na luzie.
zawsze leję 98, i zawsze mi to wychodziłem w spalaniu lepiej od 95.
Mam kota od czerwca ale do dyspozycji jeszcze kila aut, Zrobiłem zaledwie 5k km jak na 2l spalanie w trasie mam około 5,5/100
po mieście 8,8

Małżonka na mieście spala nim około 11/100.

Napęd na tył: Tu oceny nie mam Aczkolwiek Model XE jest doskonale wyważony, ten sam nacisk na tylnej osi co i przedniej więc w zimie nie powinno być problemów z wspinaczką pod drogi w większym nachyleniem, w przeciwieństwie na niekorzyść dla BMW czy Porsche.
to tylko moja ocena ale czas pokaże jak jest w rzeczywistości.   

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej