Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

xj40 daimler 1992 - pomiar

<< < (3/3)

jagmaniac:
hej Pabel, dzieki, to polift byl bardziej "osiadly" z tylu?
btw - masz gdzies foty swoich aut? galeria jakas?

Pabel:
Wiesz co, jak nivo spuści całkiem ciśnienie to siedzi nisko, po odpaleniu pompuje się na maxa to już zupełnie byłby wysoki, a po chwili się poziomuje ustawiając na oko w połowie skoku. Jednak nivo mam do wymiany bo skacze jak Ping pong niestety.

W galerii jest wątek z bordowym nowszym, drugi pojawi się niebawem jak go skończę jednak już teraz muszę powiedzieć nieskromnie, ze jest w pięknym stanie :)

jagmaniac:
hej,
u mnie tyl jest nizej niz przod.

ktos w jakims watku wspominal ze jak sie ma swap z nivo na standard (a ja wyglada na to tak mam) to czesto nie zmieniaja sprezyn z tylu (a rzekomo sa nizsze/bardziej miekkie w nivo)

zrobilem fote - da sie to jakos ocenic organoleptycznie czy rzeczywiscie u mnie sa te nizsze/slabsze sprezyny?

kolega wtom cos pisal ze:

------

sprężyna standard chyba ma białą farbą znacznik a do sls chyba zielony, sprężyna od sls jest 1-2cm niższa od standardowej. trzeba pamiętać, że w tym zawieszeniu półoś napędowa robi za górny wahacz! więc jak nie jest w poziomie płasko to w czasie jazdy z dużym bagażem osób mogą występować wibracje, a tak będzie jak sprężyna jest niższa i słabsza

------

ale ja zadnych paskow nie widze...

co myslicie o tzw "rozciaganiu sprezyn" - takie uslugi robia









V12:
jagmaniac, rozciąganie sprężyn nie mam sensu przy cenie nowych 319zł/parkę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej