Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
sportowe katalizatory do XF SV8
ZAIC:
Podobne manewry będą u mnie ;) Tak po cichutku liczę, że uda się spasować położenie sond i ingerencja w ECU będzie zbędna. Jeśli chodzi o dźwięk silnika to już teraz chodzi fajnie, natomiast po usunięciu katów i włożeniu x-pipe w miejsce środkowego powinno być dużo ciekawiej. Na pewno będzie głośniej. Do tego w planie jest zmiana końcowych w najbliższym czasie ale nie zdecydowałem się jeszcze na jakieś konkretne. Najlepiej widziałbym u siebie te z Mina Gallery ale na polskim rynku (custom) można kupić coś równie dobrego i tańszego.
ZAIC:
Decat zrobiony, żadnych błędów, na drugich sondach założone emulatory. X-pipe założony, zostały tylko seryjne końcowe tłumiki. Dźwięk...masakra, na pewno tak tego nie zostawię bo chodzi delikatnie mówiąc nieprzyjemnie. Na wolnych obrotach jest fajnie, słychać bulgot V8 naprawdę sympatycznie ale na wyższych obrotach jest lipa, rezonuje i gada jak traktor. Zamówię przelotowe końcowe (custom) i liczę na poprawę, ale coś czuję, że bez jakiegoś dobrego tłumika środkowego się nie obejdzie.
unde05:
Jakie założyłeś emulatory drugich sond, żeby błędu nie wysłało?
Jakieś tulejki wkręcane, czy elektroniczny emulator?
ZAIC:
Założyliśmy zwykły prosty emulator z podkładką, taki sam jak na tej aukcji:
https://allegro.pl/oferta/emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiezny-otwor-2-mm-4906724253?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe_top_besty&ev_adgr=all&gclid=CjwKCAiAzNj9BRBDEiwAPsL0dyeHFVn5RuOEIz0IGBU3fOlgOGsg5eHqo10mTfhnv1BflYpAQRDLLhoCSg0QAvD_BwE
Nawigacja
Idź do wersji pełnej