Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)
BŁĄD SYSTEMU DEF
M737:
na wstępie podziękuję za konsultację koledze Zyg zag czyli niezawodnemu Pierunowi do którego bałem się jechac 150km z uwagi
na odliczanie kilometrów do braku możliwości uruchomienia
samo spuszczanie ze zbiornika do zera i ponowne napełnianie nic nie daje
konieczna jest precyzyjna kalibracja i powolne uzupełnianie z komputerem w ręku
udało się oryginalnym softem SDD
co ciekawe zbiornik wraz z osprzętem jest rok nowszy niż samochód, auto w rękach pierwszego niemieckiego
właściciela musiało już mieć problemy z AdBlue
piotrrf:
Płyn nie jest też odporny na wysokie temperatury (powyżej 30 st. C), po których osiągnięciu może ulec rozkładowi, co sprawia, że nie spełnia swojej funkcji.
Takie cos znalazlem w sieci o adblue.
Czyli komputer moze cos zle odczytac i takze zatrzymac auto?
Bo u mnie czesto jest w lato +40 ale auto jezdzilo normalnie.
Mam adblue na 6 tys.km ale juz zastanawiam sie czy dolewke zrobic w ASO.
M737:
zwykle nie trzeba softem o ile nie pokazuje błedu tylko prosi o uzupełnienie, powinno wszystko robić się samo
- ale anomalia się zdarzają a problem jest szeroko opisywany na forach anglojęzycznych i dotyka wiele egzemplarzy
mamy wtedy kmunikat o złej jakości płynu lub usterce systemu DEF
od razu auta nie zatrzyma - raczej pokaże komunikat po ilu km uruchomienie nie będzie możliwe
piotrrf:
Za niedlugo zaczynam urlop i nie chcialbym skonczyc na lawecie po dolaniu plynu adblue ;)
piotrrf:
Czy adblue do Jaguara ma jakieś oznaczenia, czy to bez znaczenia?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej