Dział Techniczny > XE (2014 - obecnie)

Poduszki silnika XE

<< < (4/8) > >>

M737:
najlepiej wzrokowo - przewody podciśnień idą do puduszek = poduszki aktywne, brak przewodów = zwykłe

filippo:
odświeżę troche temat, zaobserwowałem u siebie po odpaleniu auta dość irytujące wibracje, podejrzewam poduszki. Czy Koledzy są w stanie polecić dobry warsztat w Trójmiescie żeby to potwierdzić? Do ASO nie mam za grosz zaufania.

XE 2.0T MY17, przbieg ok 111k

M737:
test głowy, uruchoma auto, obroty biegu jałowego, oprzyj głowę o słupek B, czujesz wibracje
teraz dodaj gazu na 900 do 1200 obrotów - jesli głową czujesz mniejsze wibracje lub w ogole
- wymień poduszki
ewentualnie przed wymianą poduszek sprawdzić podciśnienie na wężykach przy samych poduszkach ale to 1%
przyczyn usterki, 99% to poduszki
wymiana prosta, od spodu, płyta do zdjęcia, podnosnik najlepiej najazdowy, silnik delikatnie lewarować od spodu
max 2h robocze

filippo:
dzięki za informację, tak jak napisałeś po lekkim dodaniu gazu wybracje ustępują. Teraz jeszcze pytanie czy same podyszki wymieniać, czy w komplecie z węzykami? Czy trzeba po wymianie coś programować? I ostatnie gdzie najlepiej zamawiacie częsci?

Jaccom:
Żywotność poduszek silnika jest zależna od: Popranego działania silnika, prawidłowego układu ciśnienia ( dotyczy diesla)
Prawidłowej pracy skrzyni biegów (jeśli skrzynia szarpie lub zbyt mocno ciągnie gdy trzymamy wciśnięty hamulec,( Powiązane z wadliwa praca solenoidów skrzyni))
W sporej części od kierowcy, ( styl jazdy, jak dynamiczny start z pod świateł, agresywna jazda jazda po nierównościach)
Może też byc przyczyna skrzywiona konstrukcja auta po kolizji.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej