Znam historię swojego auta i wiem że nie było kopane. Jednak pomimo iż zgadzają się nr po VIN nie zgadza się wiele rzeczy. Mylnie oznaczane są nr przekaźników w instalacji a inaczej są oznaczone w samym samochodzie. Nie zgadzają się kolory kabli w instalacji, przykład z ostatnich dni - w schemacie kabel WB ( Brown - White) a w rzeczywistości Brązowo Czerwony. Instalacja pokazuje iż z tylnej skrzynki po minięciu bezpiecznika F1 40A leci do Primary Fuse Box na bezpieczniki, w sumie 6 lub 7 szt. W rzeczywistości napięcie podane jest na trzy przekaźniki o których nie ma mowy w schemacie. 2005 rok fig 01.3 battery distribution. Przeglądając to znalazłem jeszcze kilka innych błędów.
Byłem wiele razy w Jaguar & LR Liverpool, Coventry czy Wolverhampton. Cholera pogadał bym sobie z inżynierkami co go kroili

Dowiedzieli by się co nieco
