Dział Techniczny > E-PACE (2017 - obecnie)

Problem z DPF

<< < (9/13) > >>

brawet:
Tak, więc we właściwym wątku, ponawiam pytanie na jakim etapie jest sprawa? Jeździsz autem, zwróciłeś, nie jeździsz, wycięli DPF?
Zamierzasz podejmować działania prawne ? 

MicGin:
@Brawet
Pan Leedab dostał tygodniowy urlop od publikacji postów. Musisz poczekać. Sorry.

PeterX:
"No serwis mam co 30 tys km...wiec jak pojade to mi wymienia pewnie i olej..sam przeciez na gwarancji nie wymieniam..."



To wymieniaj sam, przecież miski i filtra nie plombują.... takie cosik: mam 2.0 TSI z 2009, czyli generalnie wysokie ryzyko, pomimo, że odebrałem z salonu auto zakodowane na loglife, sam wymieniłem oliwę po 3 tkm, a potem co 15 tkm lub częściej w mixie z tym longlifem póki gwarancja się nie skończyła. Efekt taki, że nigdy nie miałem problemu z nagarem, braniem oleju etc, do dzisiaj auto wciska w fotel aż miło i nic przy silniku nic nie zastrajkowało, nalot 180 tkm.

rmazurek:
Udalo mi sie znalezc troche info na temat rzekomej roznicy w budowie i wychodzi na to ze wszystkie uklady wydechowe sa takie same:

brawet:
Więc problem nie tkwi w budowie układu, znalazłem taki temat na forum UK.

"A potential concern has been identified on specific 2.0L diesel vehicles within the above Vehicle Identification Number (VIN) range.

2WD Diesel vehicles with low flow rate injectors have an error in the calibration settings. Where a vehicle is used under light load with a slow (urban type) journey, and there is no highway drive completed, the Diesel Particulate Filter (DPF) regeneration process is ineffective."

Źródło: https://www.epaceforums.co.uk/viewtopic.php?f=11&t=785

Wiadomo coś na temat błędu w kalibracji wtryskiwaczy? Możliwe, że jakiś biuletyn, akcja serwisowa?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej