Dział Techniczny > E-PACE (2017 - obecnie)

Problem z DPF

<< < (5/13) > >>

leedab:
Witam,
Jakiś czas temu ponownie oddałem samochód z tą samą wadą (kontrolka pomarańczowa silnika i przejście w tryb awaryjny) związany z filtrem cząstek stałych. Kolejny raz naprawiano mi samochód w serwisie na Waszyngtona 50 w Warszawie gdzie zakupiłem samochód. Po rzekomej naprawie, odebrałem samochód warunkowo, że jeśli problem wróci to sprawę kieruję do sądu. Niestety sytuacja się powtórzyła i ponownie samochód trafił do serwisu. Dnia 10.09.2020r. oddano mi samochód który kolejny raz odebrałem warunkowo (procedury sądowe ruszyły). Następnego dnia po odbiorze kolejny raz zapaliła się kontrolka. Dodam, że zarówno sama obsługa klienta na Waszyngtona 50 w Warszawie, jak i Jaguar Assistance są na bardzo niskim poziomie. Assistance już czwarty raz proponuje mi zastępczego passata lub talizmana.
Piszę to by osoby szukające dobrego samochodu zastanowiły się nad kupnem tej marki, a przynajmniej w tym salonie
Pozdrawiam

Driv3rrrr:
Jak dla mnie to fabrycznie wadliwy DPF lub soft w sterowniku

Zyg zag:
Witam

odnosnie aut Jlr zawsze bede polecal,
bardzo fajne auta ...,

w kazdej marce, modelu zdaza sie jakas usterka mniej lub bardziej trudna do zlokalizowania i naprawy ...,

przy czym nie bronie aso o ktorym mowa ..,

leedab:
Witam,
Kolejny raz samochód trafił do naprawy z tym samym problemem (filtr cząstek stałych). Byłem bardzo zdziwiony, że po wcześniejszych kilku naprawach trwających od 1 miesiąca do 2,5 miesiąca i rzekomych dwóch wymianach filtra, teraz samochód miał być naprawiony w dwa dni. Teraz wiem czemu. Dołączam zdjęcia Jaguara po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaraz po umyciu!!!!!!!!!

M737:
wycięli filtr DPF? jak to?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej