Dział Techniczny > E-PACE (2017 - obecnie)
Problem z DPF
leedab:
Witam, jestem właścicielem E-Pace 150D w manualu. Samochód nowy po 1700 ma zapchany filtr cząstek stałych. Naprawa trwała 2 i 0,5 miesiąca. Odebrałem z przebiegiem dodatkowym 1000 km. Po kolejnych kilkuset km problem ten sam. Wymiana filtra. żadne kontrolki czy komunikaty o zapychaniu filtra nie zapalały się, od razu lampka silnika. Ponownie serwis i znowu wymiana filtra. Nieoficjalnie usłyszałem, że usterka nienaprawialna. Dajcie znać kto jeszcze ma taki problem.
rmazurek:
Nie ma rzeczy nie naprawialnych... Za sam fakt obnizenia wartosci pojazdu (poprzez nabicie dodatkwych KM juz bym sie z nimi walczyl...
A jak wyglada Twoja jazda (styl i dystanse)?
W moim ten sam silnik praktycznie i zandyn problemow nie ma puki co...
leedab:
Użytkowałem wiele samochodów, głównie z dieslem. Nigdy nie miałem żadnych tego typu problemów. W Jaguarze powinna zapalać się pomarańczowa lampka z filtrem, oznaczająca zapełnianie się filtra i ewentualnie komunikat o konieczności jazdy z daną prędkością przez ok. 20min. Dodatkowo mimo, że takich komunikatów nie było, to i tak co weekend przeganiałem samochód na trasie. Jestem zawodowym kierowcą i nikt mi nie wmówi, że nie umiem jeździć dieslem. Samochód nie powinien mieć takich historii niezależnie czy jeździ się w mieście, czy poza oraz czy szybko, czy wolno. Styl jazdy nie wyeliminuje wady. Zainteresowanym mogę przytoczyć (przesłać) kilkadziesiąt postów, m.inn. anglojęzycznych o takich samych awariach w E-Pace o takich samych parametrach. Samochód ma wadę i wiem jaką. Salon wiedząc o usterce nie może sprzedawać takiego samochodu, gdyż jest to karalne. W sytuacji gdy jest wykryta wada nieusuwalna, co w tym przypadku ma miejsce, powinien on być wymieniony na wolny od wad.
brawet:
Jakiś czas temu zakładałem temat dot. DPF. http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,40806.0.html
Na Forum Uk, są osoby które mają ten problem. U mnie 20 000 km i brak. 2.0d 180 km.
W jakim serwisie naprawiali Ci samochód?
leedab:
Opisałem moją sytuację dotyczącą 150 koni z manualem. Tu jest problem! Masz 180 koni to masz automat!
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej