Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

felga 19’ 9.5j et 27

<< < (2/2)

nordyk:
Eibach lub H&r przy czym eibach jest bardziej cywilizowany w jeździe - takie moje odczucie

ZAIC:

--- Cytat: marcinesko w Czerwiec 05, 2020, 07:41:29 am ---dzieki koledzy ,a możesz jakieś zdjęcie jak wyglada obniżony zastanawiam się właśnie żeby posadzić  kota o jakieś -30mm i skąd dorwałeś sprężynki ?

--- Koniec cytatu ---
Mam fotkę jeszcze przed założeniem dystansów, w jakimś innym wątku załączyłem także zdjęcia przed i po założeniu ale nie pamiętam już gdzie to było. Jeździłem na Eibach Pro Kit w Fordzie Mondeo ST220, teraz mam H&R w Jaguarze. Wiem, że to nie te same auta, ale jak dla mnie H&R wygrywa. Eibach, jak kolega wyżej dobrze napisał, jest bardziej cywilizowany - zawieszenie robi się twardsze, auto lepiej zachowuje się w zakrętach, pewniej się prowadzi. Dużym minusem był dla mnie poziom obniżenia auta - tył siedział idealnie a przód był za wysoko przynajmniej z 2 cm. H&R jest podobny do Eibacha pod każdym względem ale jest twardszy (dla mnie idealnie) a poziom obniżenia jest perfekt (jak na same sprężyny).

Amper:
ZAIC wklejał fotki w moim wątku http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,40869.0.html Na drugiej zakładce znajdziesz :)

marcinesko:
dzięki koledzy to wystarczy  :-super

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej