Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Szukam XF rok 2009-2010 z silnikiem 3.0d
Eugene:
Dodam jeszcze, że do 3.0 nie ma łączników katalizatora i trzeba kombinować a do 2.7 można kupić oryginały i zamienniki. To częsta przypadłość tych kotów, więc raczej kwestia czasu jak trzeba będzie się z tym zmierzyć.
JaguarGieremek:
jakby co zapraszamy mamy 2.7,3.0 D i nawet 5.0 supercharged się znajdzie :)
arek@jaguargieremek.pl
880 400 483
Pozdrawiam
Arek
Cybreman:
No i temat można zamknąć. Zakupiłem dzisiaj XFa 3.0 275km z 2009 roku. Auto z podgrzewaną przednią szybą i czujnikiem martwego pola. Brakuje mi właściwie tylko wentylowanych foteli oraz szyberdachu (ale akurat na tym mi nie zależało). System audio gra cudownie (jest dłubany, dołożony wzmacniacz i zmienione głośniki). Fenomenalna jakość. Przejechane 175000 w pełni udokumentowane (ostatnio przegląd w ASO Jaguar przy 160000). Tarcze i klocki wymienione, zawieszenie zrobione. Amortyzatory wymienione w 2016 i są teraz na 70% więc tu nic nie będę musiał robić. Oglądałem go pod spodem i oprócz naderwanej osłony silnika jest super (osłonę już przymocowano poprawnie więc nie ma strachu że coś się będzie działo). Silnik i skrzynia pracuje aksamitnie. Spalanie to jakaś bajka jest. Przy takiej dynamice 8l to szok. Auto ma drugą warstwę lakieru na błotniku i drzwiach z jednej strony a oprócz tego oryginalna powłoka. Jedyne co nie działa to system martwego pola. Niby w lusterkach jest oznaczenie ale nie daje znaku życia w żadnym z nich. Po prostu nic się nie świeci. Poza tym, jest cudownie.
nordyk:
Gratulacje i inicjatywy często olej a się odwdzięczyć
Maretti:
Szerokosci i wielu tysiecy kilometrow bez problemu :-tylko
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej