Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

CHECK

<< < (6/9) > >>

szpadel68:
Dla potomnych, fachowcy z MaxiECU pracują w pocie czoła nad - jak się okazało - komunikacją CAN (i pochodnych) jaką to się nasze auta łączyć muszą. W każdym razie jest światełko w tunelu - oby nie towarowy...  :-tylko

Pzdr.

sztandi7:
szpadel68 skąd takie info ?

szpadel68:

--- Cytat: sztandi7 w Czerwiec 25, 2020, 13:37:32 pm ---szpadel68 skąd takie info ?

--- Koniec cytatu ---

A o którą część chodzi? O komunikację czy że fachowcy pracują?

Odpowiadając w sprawie komunikacji to na podstawie googl'a i informacji zebranych z TEGOŻ forum:

- architektura sieci multipleksowej jest zaprojektowana przez DELPHI (oparta na CAN H/L/MS, SCP, J1850 i D2B)
- sterownik silnika benzyna = DENSO, diesel = DELPHI (CAN)
- ABS/ESP/TCS - BOSCH (CAN, J1850)
- AHLS (Xenony) - HELLA (CAN)
- PAM (Parktronic) - VALEO (sam sterownik, czujniki SWF) (J1850)
- ICP (licznik) - VISTEON (FORD) (w liczniku mamy immo) (CAN GATEWAY, SCP, J1850)
- GEM (komfort) - SIEMENS (alarm, szyby, kierunki, wycieraczki) (J1850)
- RCM (poduszki) - Autoliv lub Visteon (poduszki: pasażer TRW, kierowca Autoliv, kurtyny TRW, boczne nie pamiętam) (SCP)
- RAD (radio) - Visteon (Ford) (J1850)
- NAV (nawigacja) - DENSO (CAN GATEWAY, D2B)
- TEL (telefon) - Motorola (D2B)
- DSM (fotel kierowcy z pamięcią) - VALEO (CAN)

kolegi eMWu...czy jakoś tak i goole'a:

    K-Line ISO 9141
    KWP 2000
    ISO 14230-4
    SAE J1850 PWM
    SAE J1850 VPW
    CAN 2.0B ISO 11898
    CAN ISO 15765-4
    J1850PWM / SCP
    ISO9141 / KWP2000
    ROSCO
    Medium Speed CAN
    CAN Bus (ISO 15765, GMLAN, ISO14229)

Czy coś nie tak? Jeśli tak to proszę o korektę bo to ważne...nie tylko dla mnie...

A skąd wiem że pracują? Z wymiany mailowej z ów firmą...no chyba że zostałem wprowadzony w błąd na odczepnego...no to byłoby przykre co najmniej...

Pzdr.

P.S. Problem w dalszym ciągu jest bo kontrolka świeci nadal, samochód jeździ a fachowcy w to nie uwierzyli. Szukają przyczyny braku komunikacji interfejsu ze sterownikiem silnika (2.0D, MY'05), tylko ze sterownikiem silnika bo z resztą gada...Z resztą już po dość dłuższym czasie sami stwierdzili że jest to prawdopodobnie problemem tego protokołu CAN...co z tego będzie, poczekamy, zobaczymy. Jeżeli zaś produkt nie zadziała będę niestety musiał złożyć reklamację i albo zadziała albo zwrot pieniędzy i niestety trzeba będzie zakupić "pirata" (Mongoose).

voitec:
Mi, to się nie wydaje z tym CANem do diagnostyki w dieslu.

szpadel68:

--- Cytat: voitec w Czerwiec 25, 2020, 20:33:02 pm ---Mi, to się nie wydaje z tym CANem do diagnostyki w dieslu.

--- Koniec cytatu ---

Nie wiem, nie znam się...łapię się wszystkiego czego mogę. Sprawdzałem nawet za schowkiem komputer (ECU) czy aby na pewno jest co ma być, no i jest...po za tym co by nie był za wsad (czy jak to się tam nazywa) to choćby jakieś "kichnięcie", a tu cisza jak po śmierci organisty...

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej