dzieki koledzy ,a możesz jakieś zdjęcie jak wyglada obniżony zastanawiam się właśnie żeby posadzić kota o jakieś -30mm i skąd dorwałeś sprężynki ?
Mam fotkę jeszcze przed założeniem dystansów, w jakimś innym wątku załączyłem także zdjęcia przed i po założeniu ale nie pamiętam już gdzie to było. Jeździłem na Eibach Pro Kit w Fordzie Mondeo ST220, teraz mam H&R w Jaguarze. Wiem, że to nie te same auta, ale jak dla mnie H&R wygrywa. Eibach, jak kolega wyżej dobrze napisał, jest bardziej cywilizowany - zawieszenie robi się twardsze, auto lepiej zachowuje się w zakrętach, pewniej się prowadzi. Dużym minusem był dla mnie poziom obniżenia auta - tył siedział idealnie a przód był za wysoko przynajmniej z 2 cm. H&R jest podobny do Eibacha pod każdym względem ale jest twardszy (dla mnie idealnie) a poziom obniżenia jest perfekt (jak na same sprężyny).