Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
problem z tylnymi amorami
piorek:
Rzeczywiście, sprawdzilem i wg katalogu bez SLS jest miska z kołnierzem, a w wersji z SLS zamiennikiem jest miska bez kołnierza - identyczna jak w X300 i XK8.
Zastanawiam sie czy ten kołnierz nie jest problemem, skoro na zagranicznych forach ludzie go wycinają ale patrzac na konstrukcję nie sądzę.
Przy tulejkach CBC2933 jest rzeczywiście adnotacja że pasują tylko do miski bez SLS.
Mocno to pomieszali....
W Twoim przypadku wyglada to jakby tworzyl sie jakis kąt, albo był niewłaściwy, amortyzator lub szybciej sprezyna naciskaja niszcząc tuleje.
Nie jestem pewien czy zużyte tuleje ramy az to takich zniszczeń by doprowadziły.
wtom:
sprężyna i amor w linii pracy pracują prawidłowo, w tej linii pracy nie niszczy tulei. Niszczy prostopadle do linii pracy co (tak sądzę) jest przyczyną ruchów wózka/zawieszenia przód/tył auta. Przesunięcie ramy o 1cm powoduje co najmniej uchylenie góry tłoczyska również o 1cm co może rozwalać ściankę tulei z pliuretanu (ma ok 5mm). Geometria jest idealna, opon nie niszczy, tył auta stoi równo.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej