Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Ciśnienie w układzie chłodzenia
sztandi7:
Pisał kolega w pierwszym poście, że temperatura jest w normie :)
luko_j:
A przed wymianą zbiorniczka wyrzucał też plyn? Może korek jest wadliwy i nie upuszcza? Załóż stary korek i sprawdź. "Medycyna już zna takie przypadki.. "
Carvosh:
Silnik się nie grzeje, temperatura cały czas trzyma się w normie. Wentylatory chłodnicy są sprawne (nie załączają się zbyt często). Przed wymianą zbiorniczka również wyrzucało płyn.
Mam wrażenie, że po wymianie termostatu jest trochę lepiej. Pod zbiorniczkiem nadal jest mokro, ale ubytki płynu są znacznie mniejsze. Też zastanawiałem się nad korkiem. Nowy zbiorniczek, który kupiłem (zamiennik) jest z nowym korkiem. Zastanawiam się, czy nowy korek (zamiennik) może być wadliwy? Chodzi mi po głowie zakup nowego, oryginalnego korka.
kleber:
po objawach wychodzi ze jednak UPG a ten test to jak juz robic to tylko z odpowiednim adapterem bo w tym zbiorniczku jest kanał ktorym wylewa własnie nadmiar płynu wiec przez taki stozek nie jestes w stanie sprawdzic poprawnie.
sztandi7:
Jak uszczelka się przepali między cylindrami to tester CO2 też niespecjalnie to pokaże.
Nawigacja
Idź do wersji pełnej