Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Filtr oleju Jatco JF506e
Viator:
Właśnie pytałem raczej o całokształ auta: rozbierasz silnik, robisz skrzynię, więc ciekawsko zapytuję, czy samochód rozpadł się, czy po prostu remontujesz go doprowadzając do stanu "cacy".
W konsekwencji Twojej odpowiedzi kolejnymi pytaniami miały być: jak się ma sprawa z korozją podwozia oraz z jakimi kosztami przewidujesz, że będziesz się mierzył.
Jeżeli to nie problem, to podziel się tymi informacjami :)
sztandi7:
Uszczelka między 3 a 5 cylindrem zaczęła puszczać, więc robię od razu kompleksówkę. Silnik z konwerterem i resztą gratów w granicach 5-6 tys. + robota, której nie wliczam bo będę robił sam ze znajomym mechanikiem po godzinach - nie spieszy mi się. Aż tak dokładnie nie wyliczałem kosztów, bo i po co :-hehe. Dołu nie robię, bo jest przyzwoity a ceny części zabijają (zamienniki pierścieni mimo, że znalazłem to trochę się ich boję...)
Korozja podwozia jest obecna w X-Typach jak najbardziej - szczególnie progi i podłoga przy nich. W moim przypadku już cała ogarnięta i przygotowana do konserwacji, którą będą robił w lato. Auto nie jest warte tego całego zachodu i funduszy, ale jak już zacząłem to skończę :p
A za jakieś 2 lata kupię sobie kolejną zabawkę do zrobienia - może x350. ;D ;D ;D
Viator:
Dzięki!
Chyba jest warte, jeżeli inwestujesz. Choćby emocjonalnie ;)
Trzymam kciuki za sprawne doprowadzenie remontu do końca. A jak już skończysz i będziesz sprzedawał, to daj znać ;) ;D
sztandi7:
Myślę, że cena by Cię przeraziła :-gwizd
Nawigacja
Idź do wersji pełnej