Dział Techniczny > XJ-S (1975-1991) oraz XJS (1991-96)
Jaguar XJS HE 5.3 v12 1983, podejrzenie uszczelki pod głowicą...
Witek12345:
Sprawdzić inne ewentualności,bo wyciąganie silnika do ściągnięcia głowic,to będą grube tysiące pln.
Ale ciśnienie w układzie zle tu wróży...
Lukas77:
Wentylator się załącza, tylko wydaje mi się że nie kręci się z taką siła obrotow jak powinien. Na simnym silniku powinienem czuć opór jak kręcę, a niestety swobodnie palcem go obracam
Jeszcze mam pytanko, za co odpowiada ten przewód??
Boodzio2:
Nie znam tego silnika ale sądząc po wyglądzie i średnicy to część instalacji klimatyzacji
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
Witek12345:
To oczywiście element klimatyzacji.
dziadzol:
--- Cytat: Lukas77 w Luty 11, 2020, 18:40:18 pm ---Dziazol podejrzewam po prostu. Jak się zagrzał wywalało mi płyn. Ale dziś sprawdziłem w zbiorniczki wyrównawczym czy robią się pęcherze i czy bulgocze i na szczęście brak. Myślę zmienić termostaty i wyczyścić chłodnice
--- Koniec cytatu ---
Ale zagrzał się czy przegrzał? To jest różnica. Jak się przegrzał, tzn. temperatura podeszła pod 100 stopni, to normalne, że płyn wywala przez korek. Pewnie masz zamuloną ze starości chłodnicę i pompa wody też ledwo ciągnie. Plus walnięta wiskoza i termostaty już też stare. Wymiana tych elementów powinna rozwiązać problem za 1/5 kosztów zabawy z silnikiem ;-)
Nawigacja
Idź do wersji pełnej