Witam szanownych kolegów i koleżanki.
Jak w temacie mam problem z nieudanym zapłonem, świece nowe cewki też a problem nadal pozostał
najwiecej podczas cyklu jazdy pokazuje na cylindrze 2 ora 8
I jak kolega za mną jechał zauważył niebieski dym z lewego wydechu (od strony kierowcy)
Nie wiem co jeszcze może być tego przyczyną :/
Będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi.
Pozdrawiam
P0175 Za duża wartość opałowa w układzie (Pas 2)
Stan silnika podczas wystąpienia usterek
O-04-0 Szacowane naładowanie 22,0 %
O-05-0 Temperatura płynu chłodzącego 90 °C
O-06-0 Krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1 3,1 %
O-07-0 Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1 -18,8 %
O-08-0 Krótkoterminowa regulacja dawki paliwa droga 2 2,3 %
O-09-0 Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 2 -20,3 %
O-0A-0 Ciśnienie paliwa 3,21 bar
O-0B-0 Ciśnienie kolektora dolotowego 0,45 bar
O-0C-0 Prędkość obrotowa silnika 645,50 obr/min
O-0D-0 Prędkość pojazdu 0 km/h
O-0E-0 Włącz zapłon 6,5 °
O-0F-0 Temperatura powietrza dolotowego 49 °C
O-10-0 Przepływ powietrza dolotowego 5,96 g/s
O-11-0 Położenie bezwzględne przepustnicy 14,5 %
O-12-0 Stan wtórnego obwodu dolotowego Atmosfera/wył.
O-1F-0 Czas miniony od uruchomienia silnika 426 sekundy
O-2C-0 Polecenie EGR 0,0 %
O-2D-0 Błąd polecenia EGR 0,0 %
O-2E-0 Polecenie oczyszczania pary 0,0 %
O-2F-0 Poziom paliwa 29,8 %
O-33-0 Ciśnienie barometryczne 1,03 bar
O-42-0 Napięcie modułu kontroli 14,550 V
O-43-0 Bezwzględne naładowanie silnika 22,4 %
O-44-0 Polecenie odpowiadające współczynnikowi paliwa/powietrza 0,959
O-45-0 Położenie względne przepustnicy 3,1 %
O-46-0 Temperatura powietrza otoczenia 5 °C
O-47-0 Położenie bezwzględne przepustnicy gazu B 31,8 %
O-49-0 Położenie pedału gazu D 13,3 %
O-4A-0 Położenie pedału gazu E 31,8 %
O-4C-0 Polecenie siłownika przepustnicy gazu 22,0 %
Nie potwierdzone kody
1 P0175 Za duża wartość opałowa w układzie (Pas 2)
2 P0172 Za duża wartość opałowa w układzie (Pas 1)
Stałe kody
1 P0000 Brak kodu błędu
Czujnik tlenu
o2s_cfg_33h.png
1: Droga 1 Czujnik 1
PID Opis Wartość Min Maks Jednostki Wynik
T-82 Określony producent 9728 0 32767 Tak
T-83 Określony producent 0 0 32767 Tak
2: Droga 1 Czujnik 2
PID Opis Wartość Min Maks Jednostki Wynik
T-86 Określony producent 0 0 0 Tak
3: Droga 2 Czujnik 1
PID Opis Wartość Min Maks Jednostki Wynik
T-82 Określony producent 7680 0 32767 Tak
T-83 Określony producent 0 0 32767 Tak
4: Droga 2 Czujnik 2
PID Opis Wartość Min Maks Jednostki Wynik
T-86 Określony producent 0 0 0 Tak
Wyniki monitorowanych systemów
OBDMID TID Opis Wartość Min Maks Jednostki Wynik
O-01 Czujnik gazu spalinowego – droga 1 czujnik 1
→ 82 Określony producent 9728 0 32767 Tak
→ 83 Określony producent 0 0 32767 Tak
O-02 Czujnik gazu spalinowego – droga 1 czujnik 2
→ 86 Określony producent 0 0 0 Tak
O-05 Czujnik gazu spalinowego – droga 2 czujnik 1
→ 82 Określony producent 7680 0 32767 Tak
→ 83 Określony producent 0 0 32767 Tak
O-06 Czujnik gazu spalinowego – droga 2 czujnik 2
→ 86 Określony producent 0 0 0 Tak
O-21 Katalizator droga 1
→ 88 Określony producent 0 0 0 Tak
O-22 Katalizator droga 2
→ 88 Określony producent 0 0 0 Tak
O-31 EGR droga 1
→ 89 Określony producent 0 0 0 Tak
→ 8A Określony producent 0 0 32767 Tak
O-3D Przepływ oczyszczania
→ 8E Określony producent 0 0 32767 Tak
→ 8F Określony producent 22272 0 32767 Tak
O-41 Czujnik rozgrzanego gazu spalinowego – droga 1 czujnik 1
→ 90 Określony producent 0 0 32767 Tak
O-42 Czujnik rozgrzanego gazu spalinowego – droga 1 czujnik 2
→ 91 Określony producent 0 0 32767 Tak
O-45 Czujnik rozgrzanego gazu spalinowego – droga 2 czujnik 1
→ 90 Określony producent 0 0 32767 Tak
O-46 Czujnik rozgrzanego gazu spalinowego – droga 2 czujnik 2
→ 91 Określony producent 0 0 32767 Tak
O-81 System paliwowy droga 1
→ 92 Określony producent 32768 0 32767 Nie
O-82 System paliwowy droga 2
→ 92 Określony producent 32768 0 32767 Nie
O-A2 Dane nieudanego zapłonu cylinder 1
→ 0B Nieudany zapłon w ciągu 10 ostatnich cykli jazdy 1 0 65535 Występowania Tak
→ 0C Nieudany zapłon w ciągu ostatniego/bieżącego cyklu jazdy 5 0 65535 Występowania Tak
O-A3 Dane nieudanego zapłonu cylinder 2
→ 0B Nieudany zapłon w ciągu 10 ostatnich cykli jazdy 7 0 65535 Występowania Tak
→ 0C Nieudany zapłon w ciągu ostatniego/bieżącego cyklu jazdy 51 0 65535 Występowania Tak
O-A4 Dane nieudanego zapłonu cylinder 3
→ 0B Nieudany zapłon w ciągu 10 ostatnich cykli jazdy 1 0 65535 Występowania Tak
→ 0C Nieudany zapłon w ciągu ostatniego/bieżącego cyklu jazdy 8 0 65535 Występowania Tak
O-A5 Dane nieudanego zapłonu cylinder 4
→ 0B Nieudany zapłon w ciągu 10 ostatnich cykli jazdy 2 0 65535 Występowania Tak
→ 0C Nieudany zapłon w ciągu ostatniego/bieżącego cyklu jazdy 16 0 65535 Występowania Tak
O-A6 Dane nieudanego zapłonu cylinder 5
→ 0B Nieudany zapłon w ciągu 10 ostatnich cykli jazdy 1 0 65535 Występowania Tak
→ 0C Nieudany zapłon w ciągu ostatniego/bieżącego cyklu jazdy 5 0 65535 Występowania Tak
O-A7 Dane nieudanego zapłonu cylinder 6
→ 0B Nieudany zapłon w ciągu 10 ostatnich cykli jazdy 1 0 65535 Występowania Tak
→ 0C Nieudany zapłon w ciągu ostatniego/bieżącego cyklu jazdy 5 0 65535 Występowania Tak
O-A8 Dane nieudanego zapłonu cylinder 7
→ 0B Nieudany zapłon w ciągu 10 ostatnich cykli jazdy 1 0 65535 Występowania Tak
→ 0C Nieudany zapłon w ciągu ostatniego/bieżącego cyklu jazdy 5 0 65535 Występowania Tak
O-A9 Dane nieudanego zapłonu cylinder 8
→ 0B Nieudany zapłon w ciągu 10 ostatnich cykli jazdy 5 0 65535 Występowania Tak
→ 0C Nieudany zapłon w ciągu ostatniego/bieżącego cyklu jazdy 31 0 65535 Występowania Tak
Komputer 2: ECU Transmission Shift Selector: 0x73A
Ogólny stan
MIL_OBD_OFF.png Stan licznika Wyłączony
0 Potwierdzone kody
1 Nie potwierdzone kody
Potwierdzone kody
1 P0000 Brak kodu błędu
Nie potwierdzone kody
1 U0415-92 Nieprawidłowe dane otrzymane z modułu sterującego przeciwdziałaniem blokowaniu się układu hamulcowego
Stan kodu usterki :
Nie powiódł się test od ostatniego usunięcia
Awaria :
Nieprawidłowy wynik/działanie
Stałe kody
1 P0000 Brak kodu błędu
Komentarze