Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Zablokowana kolumna kierownicy-
robarco:
Niestety mieszkam w UK
Szukam gdzie kupic klucz ale nic nie można znaleść oprócz Chin,
Klucz ma chip PCF7953 ale w UK znalazłem tylko
A obecnie posiadam :
chip pcf7953 wskazywał by na częstotliwość 315MHz a obudowa na 433MHz
Do tego jeszcze programowanie.
Nie wiem czy SDD 152.02 poradzi sobie z tym.
Znalazłem jakieś forum gdzioe poisano procedurę jak dodać kolejny klucz ale jak to wyjdzie w praktyce to nie mam pojecia.
Dziś powinien dotrzeć kabel z softem ,
Jak narazie wymieniłem zabek od kierownicy, i posprawdzałem wszystko co mogłem
Wybebeszyłem pół auta i składanie trochę zajmie.
W razie problemu zawsze pozostaje telefon do ubezpieczyciela i zobaczymy co powiedzą.
Sam już wykożystałem chyba wszytkie możliwości.
cyberda:
Klucz to tylko nadajnik, gdzieś musi bycodbionik sygnału z klucza i to tam szukalbym problemu.
robarco:
Wszystkie błędy permanent
U2101-00 RFA Control module configuration incompatible
B1026-12 BCMB Steering column lock
U0167-00 PCM Lost communication with vehicle immobiliser control module
B100D-87 IPC Column lock authorisation
B1B33-64 IPC Target identification transfer
Jakieś sugestie ??
Czytnik w slocie właściwie nie używałem ale teraz po włożeniu pilota czasem pokazuje mi że nie widzi klucza.
ponowne programowanie klucza kończy sie powodzeniem.
Jednak zaraz pojawia sie komunikat o zablokowanej kierownicy.
Kalibracja zamka zrobiona, i nadal to samo.
Baterja naładowana 100% jednak znowu napięcie spada do 12.4 i nie mozna wykonać podstawowych testów bo się wyłącza , to jakiś koszmar.
cyberda:
Pierwszy błąd to pewnie efekt wymiany zamka kolumny.
Pozostałe wszystko kierują na immo, a właściwie komunikacje czytnik klucza-immo.
Obawiam się że bez serwisu nie poradzisz z tematem.
robarco:
Control module configuration incompatible
jak sobie z tym poradzić ??
Pewnie dotyczy modułu z bagaznika ?
Ale nic nie tykane to z kąd ten bałagan teraz.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej