Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
Xf diesel czy benzyna
Luckyy:
--- Cytat: wierciu w Listopad 28, 2019, 08:15:36 am ---Kur** jak czytam takich tumanów to aż coś się robi. Widać, że nie masz zielonego pojęcia co piszesz.
--- Koniec cytatu ---
Czy ja ci zabraniam kupować 2.2? Chcesz co kupuj.
Moim zdaniem to tak samo kiepski wybór jak 2.7 i nie wiem dlaczego chcesz to ukrywać i kogoś wepchnąć na minę.
Jeśli masz argumenty za tym silnikiem to chętnie je poznam.
cyberda:
A twoim zdaniem jaki wybór jest dobry ?
Jak na razie to ty napisałeś że 2.2 jest kiepskim silnikiem więc po raz kolejny proszę cie o podanie konkretnych przykładów o złej renomie tego silnika.
Tak jak ci pisałem w UK połowa XFów jeździ z silnikiem 2.2 i nikt nie narzeka. Jak patrzysz na XFy z uszkodzonymi silnikami (na aukcjach) to 90% z nich ma silniki 3.0 diesel.
cyberda:
--- Cytuj ---Obawiam się, ze obaj/oboje/obie nic nie wiedzie o tym silniku i nawet nie chce się wam poszukać.
I wcale nie chodzi o Jaguara tylko o silnik stosowany w PSA, Fordzie czy XF.
Pierwszy przykład z brzegu
https://www.youtube.com/watch?v=4fLsWBWWPkU
Temat 2.2 i jego serwisowania pojawia się wielokrotnie w filmach na tym kanale
https://www.youtube.com/channel/UCNeVwb7Mh1xSJoe8XbLaNuw/videos
Jedna z ciekawostek to rozrząd pasek + łańcuch.
Pasek z jednej łańcuch z drugiej strony. Nie spotkałem jeszcze XF z wymienionym łańcuchem bo to koszty i większość jeździ 'do końca'.
--- Koniec cytatu ---
W pierwszym linku facet raczej chwali ten silnik więc w czym problem, poza tym on pokazuje silnik użytkowany w VANie, a to już inna bajka.
nordyk:
Wały pękają w tych 3.0 czy jakieś inne zaniedbania- rzadka wymiana oleju
Luckyy:
Uszkodzone 3.0, o których udało mi się coś dowiedzieć nie miały zachowanego interwału wymiany oleju (12 miesięcy, 26000km) lub problemy wynikające z DPFa.
Widziałem przypadki kiedy na jednym oleju było przejechane ponad 50 000 km.
Wielokrotne nieudane wypalanie powoduje rozrzedzenie oleju ale to problem wszystkich aut, nie tylko Jaguara.
Np. Mazda na miarce oleju (bagnecie) ma dodatkowy znak i jeśli poziom oleju podniesie się do tego znaku trzeba niezwłocznie wymienić olej.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej