Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Wymiana podkładek pod wtryskami i problem

<< < (2/3) > >>

Driv3rrrr:
Mogłeś je dać do sprawdzenia. Moment 48 Nm z czego ja radzę na 43-45

Kao:
No nie bardzo mogłem, tu są same zjeby, to zachód więc tylko wymieniasz. Nawet podkładki pod wtryski z Polski ściągnąłem, podoba sytuacja jak chciałem kupić uszczelki na wężyk powrotny, nie da się, trzeba z całym wezykiem za 120 euro.

Kao:
Dobra ja już wiem że jeden wtrysk będę musiał wymienić bo popsułem właśnie swój. Teraz pytanie bo są na allegro takie regenerowane wtryski z wygenerowany kodem IMA, to znaczy że co? Wkładam i działa czy muszę go jeszcze jakiś zakodowac do mojego sterownika?

luko_j:
Mógł się zawiesić a mogła paść cewka. Choć jeśli był tylko wyjęty w wsadzony bez rozkręcania to rzeczywiście dziwne, że przestał działać. Robota samodzielna jest banalnie prosta wbrew całemu mitowi o tych wtryskach. Ima są Ci nie potrzebne. To nie foka gdzie bez kodu auto nie ruszy. Ale jak odpiąłeś wtyczki na działającym silniku to nie świeci (miga) Ci teraz sprężynka? Może wtrysk po prostu zgubił kod i auto będzie kulało. Przerobiłem mondeo o kota z tymi wtryskami i nie ma tragedii. Dużo przyjemniejsze niż np tdi pd. Jeśli masz zdolności manualne i wolną godzinkę to możesz zrobić dwie rzeczy. Najpierw próbę przelewową, będziesz widział czy w ogóle wtrysk działa a potem ewentualnie rozkręcić niedziałający wtrysk umyć i ładnie złożyć na mokro. I musi działać. A jak nie to padła cewka. Zamień jeszcze wcześniej wtrysk trzeci z np. czwartym i będziesz widział czy to wina wtrysku czy może wiązka. Nie ma obawy przez zamianami wtrysków. U mnie są wymieszane już mondeowe z kotowymi i oba auta chodzą. Też miałem podobny problem jak Ty, że jeden po wymianie końcówki i zaworka nie działał. Muliło go, nie było mocy i się okazało, że padła cewka. Podmiana nowych bebechów w jakiś stary wtrysk i auto ożyło. A jeśli masz kota po 2005 roku to kabelkiem za 40zł i focomem możesz kodować wtryski. Niestety przed 2005 nie działa to.

Kao:
Wtrysk panie muszę kupić drugi bo po kilku lub kiltunastokrotnym wkladaniu i wyciąganiu postanowiłem co rozkręcić i ew przeczyscic, pod cienka długa sprężyna jest jakaś kulka czy coś, niestety nie zdąrzyłem zobaczyć bo mi tu wypadło i zgubiłem ot i taka historia. Nie szukam oszczędności tylko poprostu chce to zrobić dobrze. A jakbym od Mondeo miał z innym numerem to rozumiem że da radę coś z tego ukleić? Nie ukrywam że trochę czas mnie ogranicza na zamawianie wtrysku z pl

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej