Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)
3.0 v6 XF 2010 stukanie pod maską
nordyk:
Driver takie czyszczenie wypłukuje wszystkie sadze z dpfa ? Czy zawsze Costa zostaje ?
Driv3rrrr:
Ja ostatnio u klienta oddawałem to przed czyszczeniem przepuszczalność była na poziomie 40%, po czyszczeniu 96%. Poziomu sadzy nie pamiętam dokładnie ale chyba przed 52g a po czyszczeniu 2 czy 3g.
Sam właściciel zaś stwierdził że fura odzyskała wigor na niskich obrotach. Wersja najsłabsza 211 KM
marcinesko:
Raczej to najgorsze czyli panewka jak się dobierzesz to napisz czy to główna czy korbowodowa ,zastanawiam się czy warto tam zaglądnąć puki wszystko działa i zapobiegawczo zmienić korbowodowe ,a najlepiej to wszystkie,ale trzeba rozebrać kawał silnika ,panewki są bez zamków więc ryzyko obrócenia jest bardzo duże
zbychuro:
Myślę że korbowodowe profilaktycznie wymienić po 160 tys km głównych nie ruszać. Znam to z autopsji po tym przebiegu korbowodowe górna ma ślady zużycia, dolna i główne nie ruszone. Olej zmiana co 12 tys Millers dedykowany, jazda dynamiczna. Robię to w każdym gdzie jest silnik PSA i wiem że trzeba to zrobić.
marcinesko:
Gdzie takie kupić chodzi o możliwie najlepszą jakość są oferty firmy king czy to warte uwagi ? czy tylko serwis zostaje ?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej