Hej,
Mam taki problem:
Ubywa płynu chłodniczego i auto kopci na biało niezależnie od temperatury silnika.
Z tego co zauważyłem korek od zbiorniczka wyrównawczego jest nieoryginalny.
Sam zbiorniczek wyrównawczy również poci się na złączeniu. (W weekend wymieniam na nowy)
Do tego dochodzi zmienianie się poziomu płynu chłodniczego, po przekroczeniu ~50km/h wyskakuje komunikat "ENGINE COOLANT LOW", zatrzymuję się na światłach i po ~5s komunikat znika.
Mam wrażenie, że poziom płynu zatrzymuje się w pewnym momencie i więcej go nie ubywa, ale nadal to weryfikuję.
Poza tym, płyn chłodniczy się pieni(?).
Korek silnika czysty - brak masła. W samym zbiorniczku też nie zauważyłem żadnej mazi ani śladów oleju.
Ktoś miał taki problem? Przygotować się na najgorsze czyli uszczelkę pod głowicą?
Czy jednak taki problem może być spowodowany przez zbiorniczek?
Kotek nie ma katów