Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

XF Polift Jaki silnik?

<< < (6/7) > >>

nordyk:
Ja mam 3.0 d 275 w kombiaku 2013 rok na blacie z 118 tkm. Zmieniam olej do 10tkm i jeździ naprawdę zacnie. Nie pałuje go na zimnym zreszta żona nim jeździ i ma przykazane dobrze się z nim obchodzić. Robimy nim tylkonie długie trasy niemcy-pl i eu. Z wierzchu chyba najładniejsze kombi na rynku x260 nie mają już tego czegoś. W środku cisza przy 160km/h. Jak pisałem wyżej olej i należyte traktowania.

xsnailx:

--- Cytat: Castrol w Listopad 22, 2019, 10:00:06 am ---Łukasz, wymieniałeś może świece w swoim? To prawda ze trzeba motor wyciągać?

--- Koniec cytatu ---

trzeba tylko zrzucic kompresor

szczerze mowiac z tych 5.0 to do jazdy z lpg bral bym wersje N/A - powod : hydrauliczna regulacja luzu zaworow

Castrol:
A w wersji z kompresorem nie ma hydraulicznej regulacji luzów?

xsnailx:
nie, sc ma tak jak inne v8 regulacje plytkami (co nie znaczy ze by sie tym przejmowac bo robi sie to rzadko (nie tak jak np w oplu))

Castrol:
Ok rozumiem dziękuje Ci bardzo. Cały czas mam obawy co do tego 5.0l w związku z tym rozrządem, kontaktowałem się z gościem od sklepu v12 (widać ze bardzo ogarnięty w temacie i pomocny) i dostałem informację że nowy poprawiony rozrząd nie był w polifcie tylko dopiero od 2013r. A w stanach nie ma od 2013r już 5.0 n/a tylko sc. Liczę się z kosztami eksploatacji 5.0 ale koszt takiego rozrządu to 3600 części+2500 robota i robi się niezła suma. Rzeczywiście ten rozrząd jest aż tak felerny? Kojarzy ktoś może po jakim mniej więcej przebiegu należy się martwić? Może ktoś przerabiał temat?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej