Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

P1229 tryb awaryjny, obroty maks. 2000, szarpie

<< < (2/2)

LillaMy:
Świece wymieniane były niedawno tak samo jak cewka na 3 albo 5 cylindrze bo był błąd, gaz jest wyregulowany, co do ciśnienia to nie mam pojęcie i nie wiem jak to sprawdzić. Adaptacja była robiona przez mechanika i było to robione komputerowo, pierwszy raz w lipcu właśnie przy wymianie świec i cewki. Nic się nie działo do początku września, samochód nie miał problemów.

LillaMy:
Może to komuś pomoże, winna była przepustnica, po wymianie na sprawdzoną z pewnego źródła (to jest bardzo ważne bo można mieć pecha jak ja i zmieniać ją 3 razy...) wszystko przeszło, Jag jeździ jak złoto.

szpadel68:
A tak dla potomnych, jaką "kostkę" wpinałeś do odczytu błędów (i co ogólnie potrafi czytać)?

Pzdr.

LillaMy:
Ogólnie to mam zwykły ELM327, zamówione z allegro za 40 zł i widzi np. wypadanie zapłonu, niedrożność katalizatora czy ten błąd przepustnicy, podstawy ale pomagają w naprawie bo chociaż człowiek wie co się dzieję. Ale też ma ułomności bo nie widzi np. błędu poduszki powietrznej (a świeci się cały czas) czy klimatyzacji, to dopiero wyszło jak mechanik podpiął pod interfejs Jaguara, bodajże z Intercar to miał.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej