Ależ Panowie spokojnie, nie miałem zamiaru tutaj nikogo urazić, mam takie zdanie i tyle, to tak jakby budować dom o podwyższonym standardzie, uwzględniając dobrej jakości okna, dach, drzwi itp, a na koniec położyć sobie w salonie tanie panele z OBI, zamiast parkietu, bo przecież też w jakimś sensie przypominają drewno
Co do tych wyliczeń, to tylko teoria, a w praktyce jeżeli przyjmiemy, że kolega w rok robi około 20tys km, to i tak zapewne, większość tego przebiegu będzie wokół komina, a tu już trzeba doliczyć spalanie benzyny na rozruch, i przepaść się drastycznie zmniejsza, do tego dochodzi dodatkowy serwis który też kosztuje, pewnie jeszcze częste problemy z samą instalacją, bo nawet dobrym gazownikom V8 sprawiają problemy, + koszt instalacji, i jeżeli uwzględnimy, że samochód nie jest już młody, to pewnie kolega pojeździ 4 lata, i pójdzie dalej, więc koszty pewnie się zwrócą, ale oszczędności wielkich nie będzie, dlatego moim zdaniem gra niewarta świeczki, rozumiem, jak ktoś jeździ po 50tys km rocznie, to wtedy ma sens, ale do małych przebiegów to żadna oszczędność, a i często trzeba zjeść paczkę nerwów, jak się będzie ciągle wyświetlał Check