Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Wymiana uszczelniaczy wtrysków
slawek:
Posprawdzaj połączenia wszystkich węży paliwowych, do filtra do wtryskiwaczy. Jeżeli jest jakaś nieszczelność paliwo mogło cofnąć się z przewodów. Później poluzuj nakrętki przewodów przy wtryskiwaczach i zakręć rozrusznikiem do czasu, aż pokaże się paliwo. Dokręć nakrętki i spróbuj uruchomić silnik.
Posprawdzaj też przewody elektryczne. po wymianie jednego uszczelniacza, nawet gdyby wtryskiwacz zapowietrzył się, silnik bez problemu powinien zapalić na pozostałych trzech cylindrach.
snajperro84:
jednak się zapowietrzył do tego spinka od przewodów powrotnych mi pękła :) ale już jest ok kupiłem nowe przewody z nowymi spinkami i nowy filterek paliwa jak na razie jest ok ale stresa miałem małego
snajperro84:
dziękuje koledzy za odp :-R
Nawigacja
Idź do wersji pełnej