Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Wymiana uszczelniaczy wtrysków

<< < (4/4)

slawek:
Posprawdzaj połączenia wszystkich węży paliwowych, do filtra do wtryskiwaczy. Jeżeli jest jakaś nieszczelność paliwo mogło cofnąć się z przewodów. Później poluzuj nakrętki przewodów przy wtryskiwaczach i zakręć rozrusznikiem do czasu, aż pokaże się paliwo. Dokręć nakrętki i spróbuj uruchomić silnik.
Posprawdzaj też przewody elektryczne. po wymianie jednego uszczelniacza, nawet gdyby wtryskiwacz zapowietrzył się, silnik bez problemu powinien zapalić na pozostałych trzech cylindrach.

snajperro84:
 jednak się zapowietrzył do tego spinka od przewodów powrotnych mi pękła :) ale już jest ok kupiłem nowe przewody z nowymi spinkami  i nowy filterek paliwa  jak na razie jest ok ale stresa miałem małego 

snajperro84:
dziękuje koledzy za odp  :-R

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej