Witam wszystkich, mam na imię Patryk lat 29 obecnie mieszkam w małej wsi Karczòwka nie daleko od Inowrocławia, Torunia i Bydgoszczy .
W skrócie o mnie i o moim Jaguarze .
Od młodych lat byłem miłośnikiem ciekawej i nietuzinkowej motoryzacji. Od prawie 10 lat mam dalej swoje pierwsze auto, nie Jaguar, ale też Kocur, a jest nim Ford Cougar. Autko odnowilem co do śrubki, teraz zrobiłem swap na 3.0 V6, jedynie blacharkę i lakiernictwo zrobiłem w firmach. Ogólnie dalej to auto mnie nie nudzi, mamy swój Klub, Zloty itd., Cougaròw oprócz tego miałem jeszcze dwa poboczne, nawet moja narzeczona ma Cougara .
Jako, że chciałem posmakować czegoś innego, ale nie lubię tego czego jest pełno, to od 2 lat miałem dodatkowo Alfe 166 2.4JTD polifcie, dla mnie duże i piękne. Niestety non stop cos się z nią działo i powiedziałem pas. Alfa czeka na nowego właściciela, a ja zacząłem szukać czegoś z pazurem.
Jako, że bardzo dobrze znam się na Fordowskich V-kach, bo je remontuję i tuninguję to zaczalem myśleć o Kocurze. Wiem w Jagu jedynie blok jest ten sam, nawet te silniki biorę dla bloku i potem do tego Fordowska góra itd.
Miał być S-type, ale jakoś dorwalem 2 tygodnie temu X-Type'a, przejechałem się i od razu wiedziałem, że to jest to. Warto było aż do Warszawy jechać, coś ok 300km w stronę.
Mój X, jest z początku produkcji, bo 2001, 3.0 4x4, wersja Sport, przebieg prawdziwy 280tyś km, ale w bardzo dobrym stanie, w 2014 był cały na nowo lakierowany.
Jak to ja już zacząłem w nim dłubać.
Oczywiście na początek standardowy serwis i wymiana to co uszkodzone:
- łożysko tył i przód
- zbiornik wyròwnawczy
- kompletne hamulce + przewody w stalowym oplocie
- komplet poliuretanòw
- lusterko kierowcy
- sonda lambda bank2
- radyjko 2din JVC
Plany na następny miesiąc:
- komplet sprężyn Eibach Prokit, myślałem o całym zestawie z amortyzatorami, ale u mnie są praktycznie nowe, także szkoda je wymieniać teraz, cały zestaw kiedyś zamontuję
- większe hamulce z przodu i z tylu, na przód zaciski 4 tloczek Brembo i tarcze 330mm, na tyl 278mm, jako że robię różne adaptery do różnych aut to tutaj nie problem
- szyba czołowa z podgrzewaniem
- obecnie stoi na oryginalnych 17 z zimowkami, na lato wlecą 18stki, które mam już przygotowane plus dystanse
- jako, że zajmuję się również regeneracją lamp, odnowię sobie przednie i tylne lampy, a do przednich zamontuję bixenon z żarnikami i przetwornicami D2S plus samopoziomowanie.
To tak wszystko w skrócie, ale i tak wyszedł niezły liścik.
Jako miłośnik Zlotów i spotkań samochodowych mam nadzieję, że i na Zlot Jaguaròw wpadnę
.
Kilka fotek jak nim przyjechałem w nocy do domu, i tego radia co zamontowałem, wiem może i profanacja, ale już wolałem dać takie niż z ekranem.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka